PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

«Понюхав-купив-з’їв»: як магазини заманюють покупців (відео)

Знижки, акції та розпродажі. До яких тільки хитрощів не вдаються магазини, аби  втюхати наївному покупцеві непотрібний товар. Та найсекретніша зброя маркетологів – це запах. Перед ним ніхто не може встояти, повідомляє «Ранок у Великому місті»

Знижки, акції та розпродажі. До яких тільки хитрощів не вдаються магазини, аби  втюхати наївному покупцеві непотрібний товар. Та найсекретніша зброя маркетологів – це запах. Перед ним ніхто не може встояти, повідомляє «Ранок у Великому місті».

Фахівці запевняють: запахи справді мають чарівні властивості. Тому ними залюбки користуються маркетологи. Емоції, які викликає запах, неможливо контролювати, адже виникають вони на підсвідомому рівні, а отже – за допомогою ароматів можна продати будь-яку річ.

«Людина заходить до магазину і купує замість одного товару двадцять. І ніхто не звертає увагу, що в цій крамниці був запах свіжої випічки. Перед ним не можуть встояти не те що голодні, а навіть ситі», – розповідає психотерапевт Олег Чабан.

Насправді ж такі запахи розпилюються спеціальними балончиками у чітко визначений час. Найпопулярнішими є аромати м’яса, пива, кави, солодощів, частіше за все – штучні.

«Це найдавніший і традиційний спосіб заманювати покупців: понюхав-купив-з’їв. Згадуєш, що давно не їв, або нещодавно поїв, але так смачно пахне, що потрібно обов’язково зайти», – розповідає психотерапевт Олексій Ковжун.

Дивіться онлайн шоу Нового каналу Таємний агент

Тож перед тим, як щось купити, подумайте, чи дійсно цього хочете ви, а не маркетологи, які десь неподалік закріпили балончик з таким приємним ароматом.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх