PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Українські БТРи для Іраку готові до відправки

БТРи для Іраку збирали більше 120 українських підприємств.

БТРи для Іраку збирали більше 120 українських підприємств.

Контракт на поставку 420 військових машин на загальну суму понад 457 мільйонів доларів уклали в 2009 році. У виконанні замовлення задіяні десятки українських підприємств. Втім, першу партія з 26 машин виготовили із затримкою на пів року. З другою запізнились на три місяці. Втім фахівці кажуть, в подібній практиці немає нічого незвичного. БТР-4 для Іраку нового покоління. Тому деякий час фахівці витратили на налагодження технологічного процесу.

«Є контракт, він зобов’язує замовника і виробника по пунктам, ми намагалися прискорити процес, щоб зняти навантаження з окремих технічних моментів», – каже радник Генерального директора “Укроборонпром” Володимир Мазін.

БТРи пройшли усі випробування. Втім схвальну оцінку мають поставити ще іракські фахівці. Їх очікують в кінці квітня.

«Партія практично готова до відвантаження, очікуємо інспекцію іноземного замовника. На сьогодні завод Малишева виконує основне складання цього БТРа, тобто БТР-4 – це серійний виріб», – говорить генеральний директор ДП “Завод ім. Малишева” Микола Бєлов.

Танкобудівельники кажуть, галузь виходить з кризи завдяки реформі Військово-Промислового Комплексу, яка об’єднала усі військові підприємства в один концерн «Укроборонпром».

«У цій роботі брали участь більше 120 підприємств, у цих БТР присутня вся географія України», – каже генеральний конструктор и начальник “Харківського Конструкторського Бюро по Машинобудуванню ім. О.О. Морозова” Олександр Веретенніков.

Завод імені Малишева виконує військові замовлення на загальну суму півтора мільярда гривень. Окрім іракського контракту тут збирають 50 танків Булатов для Таїланду и танкове бортове обладнання для Китаю. Втім, позбутися боргів за рахунок закордонних замовлень поки що не вдається. Підприємство винне 50 мільйонів пенсійному фонду. Керівництво сподівається, що в найближчий час у Верховній Раді приймуть закон про списання старих боргів.//Ольга Тамбієва, «ФАКТИ», ICTV

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх