YouTube перетворився на популярне джерело новин

Кожну секунду на сайт завантажують 72 години відео.

Дослідники з Pew Research Centre вивчили контент, доданий на YouTube у період із січня 2011 року до березня 2012. Вони з’ясували, що користувачі найбільше цікавляться відео очевидців пригод, які сколихнули громадськість.

Про це повідомляє портал internetua.

Приміром, особливий інтерес був проявлений до роликів про вибори у Росії, повстаннях на Близькому Сході та катастрофи лайнера Costa Concordia.

А найбільше переглядів отримали репортажі про землетрус у Японії. За тиждень після катастрофи відео стихійного лиха потрапили у топ-20 найбільш популярні відео YouTube. Їх подивилися, у сумі, близько 96 мільйонів разів.

Близько третини найбільш популярних роликів на YouTube завантажили звичайні користувачі, а зовсім не професійні новинні агентства і видання.

YouTube, який запустили у 2005 році, на даний момент є третім сайтом у світі за відвідуваністю. Його випереджають тільки Google (власник YouTube і найбільшої пошукової системи на планеті) і соціальна мережа Facebook, що налічує понад 900 мільйонів користувачів.

Кожну хвилину на сайт завантажують близько 72 годин відео. Щодня на ньому переглядають близько 4 мільярдів відео. Близько третини переглядів припадає на жителів США.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх