PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Користувачі “ВКонтакте” найматюкливіші, а у користувачів Facebook найбільший словниковий запас

Провели дослідження

Російські користувачі найбільшої в світі соціальної мережі Facebook цинічніші та агресивніші за учасників інших соцмереж.

А користувачі “ВКонтакте” найчастіше використовують ненормативну лексику, випливає з дослідження комунікаційної групи “Візантія”.

Фахівці вивчили поведінку російських користувачів п’яти соцмереж – Facebook, “ВКонтакте“, “Одноклассники“, “Мой Мир” и Twitter.

Дослідження засноване як на вивченні повідомлень користувачів в соцмережах, так і на їх анкетуванні. Респондентам ставилися спеціальні питання, які допомагають оцінити агресивність, ворожість і цинізм за шкалою Кука-Барис, адаптованої для соцмереж.

За даними дослідження, найбільш цинічними користувачами соцмереж є учасники Facebook з показником 17,5 балів (чим нижче бал, тим більш виражена ознака).

На другому місці за показником “цинічність” виявилися користувачі Twitter (18,9 балів), на третьому – “ВКонтакте” (20,65), а найменш цинічними є учасники соцмережі “Однокласники” (21,05).

Користувачі Facebook також є і найбільш агресивними – 15,9 бали, а на другому місці – користувачі Twitter (16,45). В учасників “Однокласників” і “ВКонтакте” даний показник майже однаковий – 17,1 бали і 17,05 бала відповідно. Найменш агресивні – користувачі “Мого Світу”.

Також дослідники встановили, що користувачі “ВКонтакте” найчастіше використовують ненормативну лексику в своїх повідомленнях – 17,2 лайливих слів на 1 тисячу слововживань, а найкультурніші користувачі, рідше всіх використовують лайливі слова, – в Facebook (12,8 слова). При цьому учасники Facebook перевершують інших і за словниковим запасом.

Усього в дослідженні взяли участь 2 тисячі людей. В середньому респонденти використовують дві соціальні мережі. При цьому у користувачів Facebook найслабкіше виражена потреба в додатковій соцмережі.

// РІА «Новини»

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх