PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Українці черпають інформацію з інтернету

Згідно з дослідженням компанії mail.ru group, жителі України проводять в Інтернеті близько 27 годин на місяць. 

Згідно з дослідженням компанії mail.ru group, жителі України проводять в Інтернеті близько 27 годин на місяць.

Про це повідомили в прес-службі Mail.Ru з посиланням на дані TNS.

Згідно з повідомленням, якщо у 2008 році український користувач Інтернету в середньому проводив у мережі близько 8 годин на місяць (за даними TNS), то в 2012 році цей показник збільшився більш як утричі і становив близько 27 годин.

Для порівняння з іншими медіа, житель України в середньому витрачає близько 12 годин на місяць на друковані ЗМІ і близько 22 годин на радіо, причому ці показники знижуються протягом останніх років. Таким чином, час в Інтернеті вже обігнав показник часу на друковані ЗМІ і радіо. Телебачення як і раніше залишається лідером за кількістю часу: в середньому жителі України дивляться телевізор близько 71 години на місяць.

При цьому щомісячна аудиторія сервісів Mail.Ru Group в Україні – близько 9,5 млн. відвідувачів (за даними Gemius за червень 2012 року). Фахівці Mail.Ru Group вивчили, як ці користувачі вважають за краще розподіляти свій час онлайн, і склали інтернет-карту України. Представники цієї аудиторії в середньому витрачають близько 4 годин на місяць на порталі Mail.Ru, при цьому найбільш активні користувачі проживають у Криму (для них середній час майже на 2 години більший, аніж у цілому по Україні). Близько двох годин на місяць йде у користувачів на перевірку і відправлення електронної пошти з сервісу Mail.Ru. Ще трохи менше години займає читання Новин Mail.Ru.

Проте найбільше часу жителі України приділяють соціальним мережам. Так, наприклад, в середньому користувачі соціальної мережі Однокласники проводять в ній близько 11 годин на місяць. Найвищі показники спостерігаються в Чернівецькій області (більш як 15,5 годин на місяць) і Луганській області (більш як 14 годин на місяць). Для порівняння, за даними comScore за травень 2012 року, в трьох лідируючих країнах за тривалістю перебування в соціальних мережах показники такі. Російські користувачі витрачають у середньому в соціальних мережах близько 11,3 годин на місяць, жителі Аргентини – 10,8 годин, а жителі Туреччини – 9,4 годин.

//УНІАН

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх