Apple обігнав Coca-Cola і став провідним світовим брендом

За даними Interbrand, вартість бренду Apple підскочила на 28% і склала $98,3 млрд.

Apple став найціннішим брендом, випередивши колишнього лідера Coca-Cola і зайнявши лідируючі позиції в таких категоріях, як дизайн, ефективність і орієнтованість на клієнтів.

Про це свідчить звіт Interbrand Corp. про 100 провідних брендів світу в 2013 році, передає Інтерфакс-Україна.

За даними Interbrand, вартість бренду Apple підскочила на 28% і склала $98,3 млрд.

Другу сходинку тепер займає Google, додав за рік 34% і подорожчав до $93,3 млрд.

Coca-Cola, якій вдавалося утримувати першість протягом 13 років завдяки успішному маркетингу, відступила на третє місце. Вартість її бренду збільшилася всього на 2%, до $79,2 млрд.

Apple і Google разом з Amazon, Facebook і Prada відзначені Interbrand, як такі, що досягли максимального прогресу за минулий рік.

У десятку лідерів також увійшли IBM ($79 млрд), Microsoft ($59,5 млрд), General Electric ($47 млрд), Mcdonald’s ($42 млрд), Samsung ($39,6 млрд), Intel ($37,3 млрд) і Toyota ($35,3 млрд). З них лише Intel продемонстрував зниження вартості бренду (-5%).

Сукупна вартість 100 провідних світових брендів збільшилася в 2013 році на 8,4% порівняно з минулим роком, перевищивши $1,5 трлн.

Yahoo і Blackberry в поточному році вибули з цього авторитетного рейтингу, а Nokia продемонструвала найгіршу динаміку за всі 14 років його існування, опустившись з 19-го рядка на 57-ю.

Серед «новачків» виявилися такі бренди, як Discovery, Duracell та Chevrolet.

Interbrand враховує у своїх розрахунках фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживачів про покупки та здатність компаній забезпечити доходи.

У менш популярному рейтингу Eurobrand бренд Coca-Cola перейшов на другу сходинку ще в минулому році, вивівши Apple на перше місце.

При цьому європейські маркетологи Apple оцінили в $110 млрд, Coca-Cola – $67 млрд, Google – $55 млрд.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх