PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

«ВКонтакте» стежить за користувачами в Інтернеті

Цього літа «ВКонтакте» офіційно впровадила нові рекламні можливості, які впливають на приватність користувачів

Цього літа «ВКонтакте» офіційно впровадила нові рекламні можливості, які впливають на приватність користувачів. Відтепер соціальна мережа відстежує всі дії юзерів – лайки, коментарі, репости. Причому не тільки у своїй мережі, але й на зовнішніх сайтах.

Про це на конференції з маркетингу в соціальних медіа SMM.UA (http://www.smm.ua/) розповіла керівник рекламного відділу «ВКонтакте» Євгенія Клюєва. За її словами, нововведення дозволить українським рекламодавцям робити кампанії більш ефективними.

Як зазначила Клюєва, сьогодні «ВКонтакте» може не лише розділяти аудиторію за соціально-демографічними та географічними параметрами. На даний момент у системі більше 20 параметрів таргетингу, тобто концентрації маркетингових заходів на певному ринковому сегменті.

Можливості мережі дозволяють виділити максимально вузьку цільову аудиторію для конкретного рекламодавця і, таким чином, суттєво зекономити бюджет.

«На даний момент в профілі кожного користувача ведеться якийсь вектор інтересів. Ми спостерігаємо за всіма діями користувача — які сайти він відвідує, які активності веде. Зрозуміло, аналізуємо його анкету — які інтереси він вказує. Дивимося, що він лайкає, коментує, репостить. І цю активність ми досліджуємо не лише в наших спільнотах, але й на зовнішніх сайтах, на яких встановлені віджети «ВКонтакте».

Окремо Євгенія Клюєва акцентувала увагу на тому, що, попри стереотипи, школярів з України в «ВКонтакте» всього 9%, а користувачів віком старші 25 років — більше половини.

Найпопулярніші категорії інтересів серед користувачів «ВКонтакте» – розваги, краса, а також мода й фінанси. Втім, найбільшу активність користувачі мережі проявляють у категоріях краса і мода, спорт, розваги. Фінанси в цьому рейтингу посіли передостаннє місце. 

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх