PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Віртуальна реальність навчилася бити користувача (ВІДЕО)

Дослідники з Інституту імені Хассе Платтнера розробили пристрій Impacto, призначений для передачі фізичного відчуття зіткнення з об’єктом у віртуальній реальності.

Дослідники з Інституту імені Хассе Платтнера розробили пристрій Impacto, призначений для передачі фізичного відчуття зіткнення з об’єктом у віртуальній реальності.

Доповідь була представлена в межах конференції UIST 2015, з її змістом можна ознайомитися в цифровій бібліотеці ACM Digital Library, повідомляє N+1.

Браслет Impacto складається з плати Arduino, до якої підключені Bluetooth-модуль, соленоїд, 3D-друкований майданчик, що імітує потрібну поверхню, акумулятори та електроди. Для відстеження рухів користувача використовується контролер Kinect в зв’язці з платформою Unity3D. Щойно система визначає, що фізичне тіло користувача зіткнулося з предметом у віртуальній реальності, Impacto одночасно вдаряє за допомогою соленоїда через 3D-друковану накладку і подає напругу на електроди, викликаючи скорочення м’язів.

Читайте: Виявлено найдальший об’єкт Сонячної системи

Як приклад розробники продемонстрували застосування Impacto в боксерському симуляторі. При отриманні удару від віртуального суперника в руку соленоїд вдаряє користувача в передпліччя і одночасно подає напругу на електроди, які викликають скорочення біцепсів. За словами дослідників, таке примусове «відсмикування руки одночасно з несильним ударом від соленоїда сприймається користувачем як удар. При цьому можна закріпити на тілі кілька Impacto для різних рухів.

Автори розробки зазначають, що при встановленні на соленоїд акселерометрів точність системи зростає. Крім того, Impacto можна використовувати не тільки як пристрій фізичної віддачі, але і як пристрій введення. Зокрема, за допомогою браслета користувач може штовхати м’яч або грати в бейсбол.

Раніше свою версію VR-контролера c фізичною віддачею представив японський стартап H2L. Їхній браслет для передпліччя під назвою UnlimitedHand може як зчитувати окремі жести, так і викликати рухи самостійно за допомогою електростимуляції м’язів.

 

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх