PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Facebook запускає платну спецверсію

Facebook в найближчі місяці запускає професійну версію соціальної мережі – Facebook at Work.


Facebook в найближчі місяці запускає професійну версію соціальної мережі – Facebook at Work.

Про це пише Reuters з посиланням на директора Facebook з глобальних партнерств Жюльєна Кордоню, передають Ведомости.

Компанія, за його словами, вже упродовж року тестує новий сервіс. Зараз сервіс доступний тільки за спеціальними запрошеннями.

З погляду інтерфейсу Facebook at Work буде схожим на звичайну версію соцмережі – у ній будуть присутні стрічка новин, лайки й месенджер.

– Я б сказав, що 95% того, що ми розробляли для Facebook, буде застосовано у Facebook at Work, – говорить Кордоню.

Практично все у Facebook at Work буде таким самим, як і у Facebook, за рідкісним винятком, говорить він:

– Наприклад, ви не зможете у Facebook at Work пограти у гру Candy Crush.

Проте в користувачів Facebook at Work будуть спеціальні профілі, які будуть відрізнятися від тих, які є у всіх звичайних користувачів соціальної мережі.

Читайте: Московский патриархат не отдает Киево-Печерскую лавру

Сервіс відразу після запуску буде доступний для будь-яких компаній, а сам Facebook планує стягувати кілька доларів на місяць із кожного професійного користувача за преміальні сервіси – аналітику й підтримку, уточнив представник Facebook.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх