PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Туринська плащаниця не підробка – науковці

Національне агентство з нових технологій, енергії й стійкого економічного розвитку Італії (Enea) опублікувало доповідь про п’ять років досліджень Туринської плащаниці.

Національне агентство з нових технологій, енергії й стійкого економічного розвитку Італії (Enea) опублікувало доповідь про п’ять років досліджень Туринської плащаниці.

Учасники досліджень – ді Лаццаро, Мурра, Сантоні, Нікелатті й Балдаккіні – намагалися зрозуміти, як на лляній тканині Плащаниці так чітко віддрукувалося зображення. Крім того, вони поставили перед собою завдання визначити, які фізичні й хімічні процеси можуть привести до виникнення такого типу фарбування полотна, як на Туринській плащаниці.

Розповідаючи про публікацію, дослідники виходили з останнього і єдиного повного вивчення полотна, здійсненого групою американських учених STURP (Shroudof Turin Reasearch Project).

Як відзначає La Stampa, у результаті власних досліджень італійські вчені повністю спростували твердження, що Туринська плащаниця є середньовічною підробкою. У доповіді говориться: “Подвійне зображення людини, фронтальне й заднє, яку піддавали катуванням і розп’яттю, що проглядається на лляній тканині Туринської плащаниці, має численні незвичайні характеристики, хімічні й фізичні, які в цей час неможливо відтворити в лабораторних умовах, неможливість повторення (а виходить, і фальсифікації) зображення на плащаниці не дозволяє сформулювати достовірну гіпотезу про механізм формування відбитка”. Сьогодні наука не в змозі пояснити, яким чином на Плащаниці утворився відбиток тіла, говориться в публікації італійської газети.

Походження відбитка на Плащаниці – невідоме. Це і є суттю так званої “таємниці Туринської плащаниці”, відзначають учені. Під краплями крові немає зображення. Це значить, що сліди крові з’явилися на тканині до появи зображення. Таким чином, зображення сформувалося пізніше. Крім того, всі кров’яні плями мають чіткі обриси, таким чином, можна припустити, що тіло не знімалося із простирадла. Крім того, на тканині відсутні сліди розкладання, які звичайно проявляються через 40 годин після смерті. Дослідники зробили також висновок про те, що тіло перебувало на полотні не більше двох днів, пише автор статті. //NEWSru.com

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх