PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Pepsi випустить серію банок з портретом Майкла Джексона

Компанія Pepsi випустить цього року колекційну серію банок з портретом Майкла Джексона, щоб вшанувати пам’ять музиканта, який помер в 2009-му році, і відзначити 25-річчя з дня виходу альбому «Bad» (31 серпня 1987-го року). Про це повідомляє Creativity Online.

Компанія Pepsi випустить цього року колекційну серію банок з портретом Майкла Джексона, щоб вшанувати пам’ять музиканта, який помер в 2009-му році, і відзначити 25-річчя з дня виходу альбому «Bad» (31 серпня 1987-го року). Про це повідомляє Creativity Online.

Дизайн банок розробляється спільно з будинком-музеєм Джексона. На банці поп-музикант буде зображений танцюючим на блакитному фоні. Як повідомляє AdAge, банки об’ємом 16 унцій (близько 470 мілілітрів) з’являться в американських магазинах в кінці травня і будуть продаватися за ціною 99 центів. Колекційна серія буде випущена в обмеженій кількості.

Майкл Джексон кілька разів рекламував компанію Pepsi. У 1984-му році Джексон знявся в рекламній кампанії «Нове покоління» (Next generation), відомій, в першу чергу, тим, що під час зйомок ролика волосся музиканта випадково загорілося. Пізніше Джексон знявся ще в кількох роликах для Pepsi, саундтреками до яких були, зокрема, його пісні «Billie Jean» і «Bad».

У 1988-му році компанія Pepsi стала спонсором світового турне Джексона, присвяченого виходу альбому «Bad». Тур, під час якого Джексон дав 123 концерти в 15 країнах за 16 місяців, став найкасовішим і найвідвідуванішим туром в історії.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх