PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Паризький тиждень моди: моделей на високих підборах поставили на ескалатори (відео)

Жінку сезону весна-літо 2014-го дизайнери бачать сміливою, вільною та незабутньо красивою. 

Вибух кольорів, неочікуване поєднання тканин і сміливі силуети. Яскравою, відчайдушною та запаморочливо блискучою бачать жінку весною та влітку 2014-го найкращі дизайнери світу.

Карл Лагерфельд у колекції для Chanel побавився з принтами і традиціями. У класичний костюм дизайнер додав яскравої безтурботності, і грайливості – у намисто з перлин Коко.

«Я хотів показати зв’язок між тим, що називають мистецтвом і тим, що вважають модою. Моя колекція вийшла дуже оптимістичною. Так, частина світу нині у депресії, але в іншій живуть досить щасливі люди», – пояснив дизайнер.

Свято життя через одяг передавали й інші дизайнери. Раф Сімонс переніс показ Dior до садів музею Родена. Моделі-пташки літали подіумом у вбраннях романтичних силуетів і мерехтливих кольорів.

Соковитий зелений та малиновий – акценти традиційно вишуканої та розкішної колекції Еллі Сааба. Натхненням кутюр’є стали британський сад, мереживо і відчуття свободи.

«Моя колекція схожа на сад яскравих квітів, мереживний сад. Я відчуваю, що нині жінки віддають перевагу одягу, в якому почуваються вільно. Широкі спідниці наступної весни будуть у гардеробі кожної», – розповів кутюр’є.

Не лише одягом, а й шоу дивували цього разу модні будинки. Kenzo свою морську синю колекцію презентував під акомпанемент води.

Британська панк-діва Вів’єн Вествуд показала у Парижі колекцію, навіяну середньовіччям. А моделей на шпильках змусила підніматись на подіум ескалатором.

Та найбільше шоу влаштував будинок моди Louis Vuitton. В кінці показу, Марк Джейкобз залишив будинок моди – після 16 років на посаді креативного директора він відчув потребу розвивати власний бренд.

//ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх