Кейт Мосс стала обличчям взуттєвого бренду

Супермодель Кейт Мосс продовжує співпрацю з найпопулярнішими світовими брендами.

Супермодель Кейт Мосс продовжує співпрацю з найпопулярнішими світовими брендами. На цей раз визнана ікона стилю стала обличчям нової рекламної кампанії взуттєвого лейблу Stuart Weitzman.Для рекламних постерів красуню Мосс знімав фото-гуру Маріо Тестіно. Візажисти нанесли Кейт макіяж в стилі nude, а стилісти-перукарі зробили їй зачіску з ефектом мокрого волосся.Простота є основою нової колекції бренду весна-літо 2014. Втіленням цієї концепції стали босоніжки моделі The Nudist, зроблені з тонких шкіряних ремінців.За словами представників взуттєвого бренду, «рекламна кампанія пронизана сонячною чуттєвої енергією, яка витає в млосних літніх днях Сен-Тропе».Нагадаємо, нещодавно напередодні святкування свого 40-річчя, яке відбудеться 16 січня, Кейт Мосс вирішила з’явитися на сторінках популярного чоловічого видання Playboy в образі сексуальної кролика.

//7Дней

фото з Instagram 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх