PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Клуби УПЛ відмовилися від 120 млн гривень від ТБ

Клуби Прем’єр-ліги не влаштувало спільну пропозицію телеканалів Футбол і 2+2 до 102 млн грн за права на трансляції матчів у сезоні 2016/2017.

Клуби Прем’єр-ліги не влаштувало спільну пропозицію телеканалів Футбол і 2+2 до 102 млн грн за права на трансляції матчів у сезоні 2016/2017.

– Спільне пропозицію телеканалів на 102 млн. грн. за сезон 2016/17 втрачає свою актуальність.

При відсутності спільної пропозиції права можуть реалізуватися на конкурсній основі у відкритій для кожного учасника ринку боротьбі.

Читайте: Клуби знову обламали ТБ: єдиного пулу не буде

Для забезпечення максимальної прозорості прийняття рішень та досягнення найбільш вигідних умов, Прем’єр-ліга планує виставити пакет медіа-активів клубів (телевізійні, інтернет, betting, data й інші права) на відкритий тендер для українського і міжнародного ринку, – сказано в заяві на офіційному сайті УПЛ.

Джерело: Трибуна

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх