PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

1,5 млн проти 47 тис. – прірва між Шахтарем і Динамо у Facebook

Протистояння флагманів вітчизняного футболу Динамо та Шахтаря виходить далеко за межі футбольного поля.

Протистояння флагманів вітчизняного футболу Динамо та Шахтаря виходить далеко за межі футбольного поля.

Так, київський та донецькі клуби активно змагаються за вболівальників, зокрема, за підписників у соціальній мережі Facebook. Як стало відомо Фактам ICTV, у цьому компоненті беззаперечну перемогу наразі отримали донеччани. Їх кількість фолловерів у Facebook складає 1,5 млн, у той час як команда Реброва має підтримку всього в майже 47 тис.

Для порівняння, у третього учасника єврокубків від України луганської Зорі кількість підписників у найпопулярнішій соціальній мережі складає… 1 тис.

Читайте: Роман Зозуля звернувся до Порошенка після смерті “кіборга”

Раніше Факти повідомляли, за скільки Шахтар продає квитки на Лігу Європи

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх