PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Київ проігнорував Динамо: чому вболівальники не прийшли на Олімпійський

Матч Ліги чемпіонів Динамо й Наполі на трибунах 70-тисячника Олімпійського зібрав всього 35137 вболівальників. Факти наводять 3 причини настільки низького інтересу фанів до звітного поєдинку.

Матч у Лізі чемпіонів між Динамо й Наполі на трибунах 70-тисячника Олімпійського зібрав 35137 вболівальників, що всього на 651 глядача більше, ніж на матчі сезону 2012/13 проти португальського Порту.

Дивіться онлайн Наполі – Реал Чемпіонів 2017

Повна статистика відвідування домашніх матчів біло-синіх на НСК Олімпійський в Лізі чемпіонів виглядає таким чином:

20.10.15 – Челсі – 60 291

24.02.16 – Манчестер Сіті – 53 691

16.9.15 – Порту – 52 369

2.10.12 – Динамо Загреб – 47 804

21.11.12 – ПСЖ – 36 712

13.9.16 – Наполі – 35 137

6.11.12 – Порту – 34 486

Чому ж, здавалося б, один з ключових матчів ДК у Лізі чемпіонів викликав настільки низький ажіотаж серед уболівальницької аудиторії? Факти ICTV наводять три можливі причини.

Білети на домашні матчі Динамо в Лізі чемпіонів подорожчали на 50 %

Подорожчання вартості квитків

У серпні нинішнього року керівництвом біло-синіх було оголошено про підвищення цін на домашні матчі групового раунду Ліги чемпіонів на 50%. З чим пов’язаний такий хід Динамо – незрозуміло, адже долар не подешевшав, та й українці більше заробляти не стали. І якщо порівнювати з минулим єврокубковим сезоном, коли ціни котирувалися від 100 до 1000 грн, то нинішні 150 – 1500 ніяк не додадуть бажання фанам прийти на стадіон.

А якщо сюди приплюсувати проблему так званих перекупів, які скуповували пачками найдешевші квитки і накручували на них щонайменше 100 грн, то картина виходить зовсім безрадісною.

Маркетингова складова, яка в наш час відіграє, якщо не визначальну, то одну з ключових ролей, практично відсутня

Маркетингова складова

Ще одна кричуща проблема Динамо. На груповому етапі Ліги чемпіонів кияни найчастіше проводять не більше 3-х поєдинків, після чого або зовсім вилітають, або відправляються в Лігу Європи. До прикладу, в минулому сезоні кияни вперше за 17 років вийшли в плей-офф чемпіонської ліги. Тому, по суті, кожен домашній поєдинок повинен збирати максимальну кількість глядачів, щоб підтримка 12 гравця була справді відчутною.

Але що для цього зробило керівництво Динамо? Маркетингова складова, яка в наш час відіграє, якщо не визначальну, то одну з ключових ролей, практично відсутня. Зовнішньої реклами днем із вогнем не знайдеш, не було просування поєдинку і в Інтернеті.

По суті, стартовий матч киян просували тільки спортивні медіа. Як такої масовості рекламних акцій не було. Тому зовсім не дивно, що люди, далекі від футболу, можливо, не знали, що 13 вересня гратиме київське Динамо. Відповідно вони навіть не замислювалися над тим, щоби ввечері відвідати Олімпійський.

Умовний Ювентус або Мілан київська публіка точно б не проігнорувала

Хто такий Наполі

Навіть за італійськими мірками – Наполі далеко не найпопулярніший клуб. Так, неаполітанці останнім часом стабільно виступають у Європі, виборюють призові місця у серії А. Та ім’я є ім’я. Умовний Ювентус або Мілан київська публіка точно б не проігнорувала.

Теги:
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх