PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Пілоти М’янми навчалися на Ан-148

Пілоти Мянми проходили навчання відповідно до програми підготовки льотного складу на повітряному судні Ан-148-100Е, що розбилося в суботу.

“Пілоти М’янми проходили навчання відповідно до затвердженої 15 лютого 2011 р. програми підготовки льотного складу на повітряному судні Ан-148-100Е, яка була розпочата після закінчення програми заводських випробувань (літака) “, – говориться в повідомленні «Об’єднаної авіабудівної корпорації».

На борту повітряного судна знаходився екіпаж у складі шести людей: командир екіпажа – льотчик-випробувач першого класу, заслужений льотчик-випробувач РФ Юрій Зубрицький, члени екіпажа – штурман-випробувач першого класу, заслужений штурман РФ Володимир Ясько бортовий інженер-випробувач Олександр Корольов, провідний інженер з льотних випробувань Анатолій Самошкін і пілоти республіки Союз М’янми Хтен Лін Аунг і Зау Хтун Аунг.

 

У повідомленні зазначається, що Ан-148-100Е N61708 призначався для постачання в М’янму за контрактом, підписаним 2010 р. між ВАТ “Об’єднана авіабудівна корпорація” і урядом республіки Союз М’янма.

 

Виконавцем контракту було ВАТ “Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство” (ВАСО). У лютому 2011 року літак завершив у ВАТ “ВАСО” льотні випробування. На момент катастрофи літак знаходився на балансі завода-виробника.

 

“До сьогоднішнього дня у рамках льотних випробувань Ан-148-100Е N61708 виконав 31 політ. Зауважень, що впливають на безпеку польотів, виявлено не було”, – зазначається в повідомленні.

Для розслідування причин катастрофи 5 березня 2011 р. буде створена комісія Мінпромторгу Росії.

 

 

 

Раніше “Інтерфакс” із посиланням на джерело в авіагалузі повідомляв, що причинами катастрофи літака Ан-148 в міг стати людський фактор. За його словами, пілоти з М’янми не проходили тренажерну пілотну підготовку. “Якщо вони були за штурвалом, це могло призвести до авіакатастрофи. Літак міг увійти в штопор”, – сказало джерело.// Інтерфакс-Україна

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх