PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Японці масово пересіли на велосипеди

Після страшного землетрусу 11 березня 2011 року в Японії зросла популярність велосипедів.

Після страшного землетрусу 11 березня 2011 року в Японії зросла популярність велосипедів.

Внаслідок катастрофи тисячі людей не могли дістатися своїх домівок. Постраждала інфраструктура міста. Інженери перекрили лінії метро та електричок. Людям довелося ночувати в офісах та на вокзалах.

Єдині, хто зміг потрапити додому – велосипедисти. З тих пір у столиці їх значно побільшало. Кількість проданих велосипедів за останні півроку зросла на 15%.

«Ніколи не знаєш, коли знову вдарить лихо. Тож значно зросла кількість покупців, яким потрібні велосипеди, щоб самостійно добиратися на роботу», – каже менеджер одної зі спортивних крамниць у Токіо.

Число велосипедистів на дорогах столиці з березня збільшилось у 5 разів.

 

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх