PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Пілот АТР-72 намагався посадити літак посеред поля

Головною версією падіння літака російські фахівці вважають обледеніння фюзеляжу

Головною версією падіння літака авіакомпанії «ЮТейр» поблизу Тюмені російські фахівці вважають обледеніння фюзеляжу.

Про це свідчать докази очевидців, які бачили, що під час катастрофи з двигунів АТР-72 валив чорний дим. «Чорні скриньки» ще не розшифровані.

Трагедія сталася сьогодні вранці, літак впав поблизу Тюмені і розвалився на 3 частини. 33 людини загинули, 10 вижили. Фахівці кажуть, частину пасажирів врятував 27-річний командир. Коли він зрозумів невідворотність падіння, відвів літак подалі від населених пунктів та намагався здійснити екстрену посадку, тому літак зіткнувся з землею не вертикально, а горизонтально. Сам пілот та його екіпаж загинули. Загалом, на борту було 39 пасажирів та 4 членів екіпажу.

За даними МНС Росії, о 5:44 за московським часом літак вийшов із аеропорту Тюмені. За кілька хвилин після злету, машина зникла з екранів радарів. В цей час, за словами очевидців, з літака пішов дим, він нахилився вліво та почав стрімко летіти донизу. Під час падіння машина розвалилася на 3 частини та зайнялася. Першими на місце катастрофи прибули рятувальники з МНС Росії.

«Прибули ми хвилин через 15-17 з тієї простої причини, що дістатися туди практично неможливо. Перше – скільки ми могли – проїхали, а потім притягли рукави і загасили», – розповідає начальник головного управління МНС Росії по Тюменській області Юрій Альохін.

Обледеніння фюзеляжу – така основна версія катастрофи. Слідство вже встановило, обидва двигуни працювали аж до зіткнення машини із землею. Перед польотом екіпаж вирішив не обробляти літак рідиною проти обмерзання. Хоча саме обледеніння було причиною 2-х найбільших катастроф в історії АТР-72.

Цей літак працював майже 20 років. За цей час він змінив 4-х господарів. Відомо, що повітряне судно проходило техобслуговування у Тюмені 2 місяці тому, а 2010-го машину оглядали в Німеччині.

«Що стосується літаків АТР-72, які придбала авіакомпанія, то говорити про те, що вони якісь застарілі або ненадійні – не доводиться. У нас дуже серйозний дефіцит льотних кадрів, досвідчених, для нових типів повітряних суден», – розповідає керівник аналітичної служби агентства «АвіаПорт» Олег Пантєлєєв.

Нині хірурги намагаються врятувати життя постраждалим, а психологи працюють із людьми, які втратили близьких у катастрофі. У компанії «ЮТейр» пообіцяли виплатити родинам кожного з пасажирів по 100 тисяч рублів. Авіаперевізник візьме на себе і всі витрати на похорони.

У жалобі Тюменська область буде 3 дні – з 4 по 6 квітня. Співчуття сім’ям загиблих висловив і Президент України, а вітчизняне МЗС запевнило, що на борту наших співгромадян не було. // ICTV

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх