PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Безкоштовна кава за позіхання: Рекламісти взялися за людей в аеропортах

Традиційна реклама по телевізору й на біг-бордах усім вже набридла, тож виробники продуктів зрозуміли: споживачеві треба давати щось корисне й приємне.

Традиційна реклама по телевізору й на біг-бордах усім вже набридла, тож виробники продуктів зрозуміли: споживачеві треба давати щось корисне й приємне.

І саме тоді, коли їм це потрібно, зокрема – в аеропорту. В приміщенні одного з летовищ ПАР компанія-виробник кави Douwe Egberts  встановила автомат, що розпізнавав позіхання й видавав за це безкоштовну чашку напою, –  повідомляє cnn.

А пивовари Heineken в аеропорту Нью-Йорка влаштували «рулетку подорожей».

Вони з’ясували, що люди перед польотами нервують і мимоволі шукають якоїсь розваги чи розради, тож пропонували зіграти у гру й змінити свій запланований маршрут на набагато захопливіший. А який саме – визначало жеребкування. 

//ICTV

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх