PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

У Литві припинили ретрансляцію “Першого каналу” Росії

У понеділок ввечері в Литві припинено трансляцію “Першого балтійського каналу” (ПБК), основне мовлення якого являє собою ретрансляцію російського “Першого каналу”.

У понеділок ввечері в Литві припинено трансляцію “Першого балтійського каналу” (ПБК), основне мовлення якого являє собою ретрансляцію російського “Першого каналу”.

Трансляцію призупинив другий за величиною надавач послуг кабельного телебачення в Литві Cgates, передплатниками якого є близько півмільйона людей, – повідомляють РИА Новости.

Підставою для припинення трансляції стала програма “Людина і закон” від 5 жовтня, в якій, нібито, були спотворені факти про вільнюські події 13 січня 1991 року.

“Ми від своїх клієнтів отримали велику кількість скарг з приводу змісту передачі “Людина і закон”, показаної в п’ятницю о 18.55, яка, можливо, порушила литовські закони. Тимчасово ми припиняємо ретрансляцію каналу, поки не отримаємо роз’яснень ПБК і литовських інстанцій щодо ситуації, що склалася. Сподіваємося, що трансляція буде відновлена ​​найближчими днями”, – написано на заставці Cgates на каналі, призначеному для мовлення ПБК.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх