PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Модний Санта, який дійсно “хо-хо-хо” (ФОТО)

Торговий центр Yorkdale Mall запустив оригінальну рекламну кампанію, у якій переосмислив звичний образ Санта-Клауса.

Торговий центр Yorkdale Mall запустив оригінальну рекламну кампанію, у якій переосмислив звичний образ Санта-Клауса.

Геть проїдене міллю червоне пальто і обридлу довгу бороду. Новий Санта дійсно “хо-хо-хо”. Канадський молл знайшов спосіб за допомогою реклами привернути увагу всіх жінок, просто переодягнувши в сучасний наряд новорічного діда. Його роль у рекламі виконав професійна модель Пол Мейсон, пише adindex.ru.

Читайте: NASA показало кольорові секрети Церери (ВІДЕО)

За кожен селфі з Мейсоном, розміщений у соціальних мережах з хештегом #YorkdaleFashionSanta, бренд пожертвує один долар у фонд допомоги хворим дітям.

Загалом, як вважають автори проекту, тепер мами будуть набагато частіше, ніж діти, писати листи Санта-Клаусу.

ііі

ііі

ііі

ііі

ііі

 

 

 

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх