PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Названа причина падіння літака Flydubai в Ростові (ФОТО, ВІДЕО)

Літак Flydubai почав різко знижуватися за одночасної віддачі штурвала “від себе” і відхилення стабілізатора на пікірування.

Попередній аналіз даних з бортових самописців Boeing 737-800 авіакомпанії Flydubai, що розбився в аеропорту Ростова-на-Дону, завершив Міждержавний авіаційний комітет РФ.

За даними МАК, пілоти під час повторної спроби посадки за 4 км від аеропорту на висоті 220 метрів пішли на друге коло і ініціювали набір висоти. На висоті 900 метрів стабілізатор літака був відхилений на п’ять градусів на пікірування, в результаті чого лайнер перейшов у енергійне зниження. Причиною “енергійного зниження” стали одночасна віддача штурвала “від себе” і відхилення стабілізатора на пікірування.

Запобігти зіткненню з землею пілотам не вдалося.

Читайте: 87% росіян проти повернення Криму Україні – опитування

Посадка здійснювалася в складних погодних умовах, а пілоти мали достатній досвід керування даним типом літаків, зазначають у комітеті.

Нагадаємо, Boeing 737-800 авіакомпанії Flydubai розбився при посадці в аеропорту Ростова-на-Дону 19 березня 2016 року. В результаті аварії загинули 62 людини.

  

Фото: mak-iac.org

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх