PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

У KFC тепер продають їстівний лак для нігтів зі смаком курки (ФОТО)

Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки.


Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки.

Розроблено тренд по двом найпопулярнішим рецептами мережі фастфудів, повідомляє Adweek.

Над незвичайною піар-акцією для KFC спільно працювали агентство Ogilvy & Mather і компанія McCormick, що займає постачанням соусів для мережі закусочних.

Два виду лаку — зі смаком Original і зі смаком Hot & Spicy — виготовлені з натуральних інгредієнтів. За задумом творців, тепер фанати KFC в будь-який момент можуть лизнути свій палець і згадати улюблений смак.

– Рецепт нашого їстівного лаку унікальний і спеціально створений для того, щоб довго зберігати смак, а також блищати так, як це робить справжній лак для нігтів.

Рекламна кампанія покликана заінтригувати, розвеселити і викликати ажіотаж навколо бренду KFC в Гонконзі, – коментує директор агентства Ogilvy & Mather.

Читайте: У Китаї народився хлопчик із 31 пальцем і 4 долонями (ФОТО)

Як відзначає видання, сам лак не є жартом. Компанія вже випустила його тестову партію і закликала жителів Гонконгу обрати смак, який піде в масове виробництво косметичного засобу.

До речі, японські дизайнери винайшли колготки для ледачих дівчат. На таких колготках вже намальований малюнок на нігтях.

Фото: Adweek.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх