PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

У Bellingcat відшили російських пропагандистів

У Bellingcat “вирішили допомогти” пропагандистам Russia Today та деяким неназваним російським блогерам, які зацікавилися джерелом супутникових знімків групи волонтерів-розслідувачів.

Про це волонтери повідомили на своїй сторінці у Facebook.

– Сьогодні Росія і деякі випадкові анонімні російські блогери дуже стурбовані джерелом супутникових знімків Bellingcat, тому ми вирішили допомогти їм, – йдеться в повідомленні.

Читайте: Bellingcat: Кремль “засвітив” на Донбасі десятки тисяч військових

Так, у Bellingcat додали до сюжету англомовного російського пропагандистського телеканалу RT скріншоти супутникової зйомки з відкритого джерела Google Earth. Зазначимо, що у своєму сюжеті Russia Today звинуватила Bellingcat в тому, що вони використовують супутникові знімки, яких нібито немає у відкритому доступі.

Нагадаємо, раніше в Bellingcat підтвердили факт переміщення російського “Бука” з Донецька до Сніжного в день катастрофи MH17 17 липня 2014.

Теги:
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх