PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Влада Сєвєродонецька зриває введення в експлуатацію мосту, фінансованого Євросоюзом

Введення в експлуатацію мосту, що з’єднує Сєвєроднецк і Лисичанськ, під загрозою зриву.

Міст Лисичанськ Сєвєродонецьк

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив правозахисник Ігор Слесарев.

За його інформацією, перший заступник міського голови Аркадій Коростельов (Опозиційний блок) своїм одноосібним рішенням відкликав з казначейства платіжки на 6 млн. грн., які призначалися за оплату виконаних робіт за серпень-жовтень, нібито для додаткової перевірки.

– Дії секретаря міськради Ігоря Буткова та першого заступника голови Аркадія Коростельова свідомо спрямовані на зрив термінів, дестабілізацію ситуації у регіоні, зростання соціальної напруги серед мешканців Сєвєродонецька та Лисичанська, створення негативного іміджу регіону і України в цілому перед європейськими партнерами.

Терміни введення моста в експлуатацію строго встановлені в укладених угодах з Європейським союзом. Якщо я не помиляюся, то 15, чи то 19 листопада. І потрібно розуміти, що погодні умови вже такі, що скоро такі роботи проводити буде неможливо.

Наскільки мені відомо, у разі зриву термінів передбачені величезні штрафні санкції. І платити їх буде не Коростельов з Бутковим, а платники податків, – зазначає він.

Нагадаємо, відновлення мосту відбувається на умовах співфінансування: Європейський Союз надав 1,5 млн. євро, що станосивть 90% від загальної вартості, решта коштів виділяється з міського бюджету Сєвєродонецька.

Як передає Апостроф, народний депутат Сергій Шахов повідомив, що вже звернувся з депутатським зверненням в правоохоронні органи з вимогою відкрити кримінальне провадження стосовно пана Коростельова за ч. 2 ст. 364 КК України (Зловживання владою або службовим становищем).

– Це не халатність, а свідомий саботаж. Гроші виділяв Євросоюз, і для них це буде показова історія – допомагати в подальшому Україні відновлювати зруйновану війною інфраструктуру.

Канцлер Німеччини Ангела Меркель влітку минулого року обіцяла заснувати спеціальний фонд і виділити з його коштів 500 млн. євро на відновлення інфраструктури Донбасу.

За даними РНБО, в Донецькій області пошкоджено або зруйновано понад 10 тис. об’єктів, у Луганській області – 4 тис. об’єктів. Кабмін оцінював збитки від військових дій у східних областях на суму до $8 млрд.

Це абсолютно непідйомна сума для українського бюджету і нам вкрай необхідна підтримка європейських партнерів. Саботаж з боку сєвєродонецької влади може призвести до припинення співпраці з Європейським Союзом, – заявив Сергій Шахов.

Читайте: Вибори на Донбасі і повернення кордону далеко – 5 тез Клімкіна про зустріч у Берліні

У червні проінспектувати хід робіт приїздив консул Німеччини Вольфганг Мессінгер.

– Звичайно, це – проект Європейського союзу, а не білатеральний проект між Німеччиною та Україною. Але нас як самого великого члена Європейського союзу теж цікавить, як наші кошти будуть використані, – заявляв він, передає Радіо Свобода.

Здати міст в експлуатацію планували 13 вересня цього року. Однак влітку підрядник виявив, що конструкції моста поржавіли настільки, що відновлення в поставлені терміни просто неможливо і введення в експлуатацію мосту перенесли на кінець листопада.

Нагадаємо, міст через річку Сіверський Донець бойовики підірвали при відступі з Сєвєродонецька влітку 2014 року. Дорога через цей міст була найкоротшим шляхом між Лисичанськом і Сєверодонецько, які тісно пов’язані соціально і економічно.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх