PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Скандальна Хвойдарня у Львові виявилася фейком

Перша львівська хвойдарня насправді виявився вигадкою маркетологів та успішним діджитал-арт-проектом агентства Golova.

Про це повідомила прес-служба Golova Agency.

– Перша львівська хвойдарня – повністю віртуальний проект, який існує у Facebook, ЗМІ та у наших з вами головах. Цей проект показує глибоко гедонізоване сучасне суспільство, яке у гонитві за унікальністю усвідомлення себе в цифровому просторі готове йти до закладу, якого не існує і який сповідує сумнівні цінності, – йдеться у повідомленні.

Читайте: Не подєрочки, а підарунки – як чиновник вчив українську мову

За час кампанії з’явилось понад 100 публікацій про Хвойдарню (як у російських, так і в українських ЗМІ), а за місяць кампанії охоплення сторінки закладу перевищило 192 тис. користувачів. Разом із тим, проект було номіновано на нагороду X-Ray Marketing Awards.

Раніше ми писали про те, що у Львові працює Хвойдарня, в меню якої – Сосунці, Цнотлива Галя та Мила Куні з родзинкою.

Теги:
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх