PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Компанія Трейд Комодіті підвищила ціну на дизпаливо для Укрзалізниці на 10%

Філія Центр забезпечення виробництва ПАТ Українська залізниця у листопаді поточного року оголосила тендер на закупівлю 20 тис. тонн дизельного пального.

Переможцем торгів була визнана компанія Трейд Комодіті, яка вже після укладення договору із залізничниками (від 14 грудня) підвищила ціну пального на 10%. Про це свідчать дані з системи публічних закупівель ProZorro.

Цінова пропозиція Трейд Комодіті під час проведення тендерної процедури становила 17 896 грн за тонну ДП.

Однак наразі компанія підвищила вартість свого ДП на 10% до 19680 грн за тонну.

Окрім Трейд Комодіті, участь у зазначеному тендері брали й інші гравці ринку.

Так, компанія Вог Аеро Джет з ціновою пропозицією 18 798 грн за тонну.

Компанія Торговий дім Сокар з ціновою пропозицією 20 520 грн за тонну.

Компанія ОККО Бізнес-Контракт з ціновою пропозицією 18 948 грн за тонну.

Таким чином, Укрзалізниця переплатить за дизпаливо щонайменше 35 мільйонів гривень.

Залізничники ж будуть змушені підписати з Трейд Комодіті додаткову угоду.

Голова УЗ Войцех Балчун, коментуючи цю ситуацію, зазначив, що трейдери не повинні підвищувати ціни на пальне вже після того, як отримали перемогу у тендері.

– Треба, щоб тендери на закупівлю палива були орієнтовані на ринкову ціну. Тоді не буде такого, що хтось виграє тендер із ціною 100 гривень, а ціна пішла вгору на 30% — і потім ідуть переговори на підвищення на 10%. Це хвора система. І в мене вже є обіцянка центру закупівель, що на наступному засіданні правління, на наступному тижні, після проведення консультацій із ринком, ми затвердимо форму великого тендеру. І це буде перший тендер, який буде йти так, як потрібно, — додав він.

Тим часом компанія Трейд Комодіті  заблокувала ще один тендер Укрзалізниці, в рамках якого залізничники розраховували придбати більш 6,5 тис. тон ДП.

Компанія оскаржила закупівлю до АМКУ, вказавши на те, що вона не була допущена до аукціону. Разом з тим, як вбачається зі скарги самої компанії, Трейд Комодіті не була допущена залізницею до аукціону, бо не надала для цього відповідних документів. Коли розблокують вказаний тендер – наразі не відомо.

Читайте: Укрзалізницю зламали хакери

Раніше ми писали, компанія Трейд Комодіті підвищить вартість дизпалива для Укрзалізниці.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх