PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Нібулон відкриває водне пасажирське сполучення по Дніпру та Південному Бугу

Лідер аграрного сектора України, компанія НІБУЛОН з 13 травня почне виконувати регулярні пасажирські перевезення в Миколаївській та Херсонській області в акваторіях річок Південний Буг і Дніпро.

Про це повідомляється на сайті компанії.

За інформацією НІБУЛОНа, рейси будуть виконуватися за трьома маршрутами: Вознесенськ – Ковалівка – Нова Одеса – Миколаїв (ранковий маршрут, ввечері у зворотному напрямку), Нова Каховка – Херсон – Гола Пристань – Херсон (ранковий рейс, ввечері у зворотному напрямку), Миколаїв – Кінбурнська коса – Очаків (розклад у розробці).

Рейси з Вознесенська планується виконувати з п’ятниці по понеділок починаючи з 13 травня, в Херсонській області – з 14 травня і Очаків з червня – щодня. У денний час будуть виконуватися прогулянкові рейси в Миколаєві і Херсоні.

Тривалість подорожі на маршруті Вознесенськ – Миколаїв і Нова Каховка – Гола Пристань складе близько двох годин, Херсон – Нова Каховка – близько години, Херсон – Гола Пристань – близько півгодини.

Вартість квитків починається від 24 грн за відрізок с. Ковалівка – Нова Одеса. Із Вознесенська до Миколаєва можна буде дістатися за 75 грн, з Нової Каховки в Голу Пристань – за 102 грн., з Миколаєва на Кінбурнську косу – за 150 грн. Детальний розклад і ціни розміщені на сайті компанії.

Нібулон відкриває водне пасажирське сполучення по Дніпру та Південному Бугу / 4 фотографии

Теплоходи НІБУЛОН Експрес також можна буде орендувати за ціною від 110 дол. у годину в гривневому еквіваленті для організації приватних екскурсій.

За словами генерального директора НІБУЛОНа, Героя України Олексія Вадатурського, проект пасажирських перевезень по Дніпру та Південному Бугу для компанії є частиною програми корпоративної соціальної відповідальності, тому ціни на квитки розраховані без урахування прибутку.

– Інакше водні подорожі по річці були б дорожче, ніж на автобусі, тому що зараз через алогічне українське законодавство і всупереч здоровому глузду перевезення вантажів по воді дорожче, ніж по залізниці, – зазначив Олексій Вадатурський.

У компанії відзначають, що старт регулярних водних пасажирських рейсів став чи не найбільш очікуваною подією для жителів Миколаївської і Херсонської області. Крім власне організації перевезень, компанія також взяла на себе облаштування причальної і берегової інфраструктури.

Читайте: Нібулон інвестує в інфраструктуру України понад 5,5 млрд гривень

Наприклад, з особливою відповідальністю в компанії поставилися до організації належного рівня причальної інфраструктури на Кінбурнській косі.

– Встановлення спеціального плавучого причалу для швартування суден на підводних крилах дозволить не порушувати екосистему і зберегти біорізноманіття Національного природного парку Білобережжя Святослава.

Цей плавучий причал є унікальним для України: виготовлений з пінобетону він має 100-відсотковий запас плавучості і непотоплюваності. Причал буде встановлений в зоні стаціонарної рекреації на відстані від берега орієнтовно 150-170 м з метою забезпечення необхідної глибини для безпечного підходу судна (2,5-3,0 м). До плавучого причалу будуть підведені підхідний місток, що складається з металобетонних конструкцій, – відзначаютьу НІБУЛОНі.

До речі, жителі села Біленьке, що в годині їзди від Запоріжжя, отримали від лідера аграрного ринку України сільгосппідприємства НІБУЛОН перевантажувальний термінал вартістю близько 500 млн грн.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх