Після Вконтакті: куди йти бізнесу – поради експертів

Факти ICTV опитали експертів в сфері інтернет-маркетингу про те, чи варто бізнесу йти з Вконтакті та куди “перекочує” велика частина аудиторії.

Заборона Вконтакті

Ельдар Нагорний,

директор з розвитку IT аутсорс компанії QArea, засновник школи маркетингу SMS:

– Є дуже мало бізнесів, які освоюють тільки одну соціальну мережу. Інша справа, що якщо ви хочете отримати велике охоплення в регіонах, і у вас немає можливості працювати з контентом для YouTube, то рятував Вконтакті. Для менш досвідченої аудиторії – Однокласники.

Тепер ця аудиторія дуже швидко перекочує в Facebook та Instagram.

Щоб було зрозуміло: без заборон Facebook в Україні за три роки зріс удвічі. Його місячна аудиторія вже перевищує 8 млн осіб. Отже, під таким тиском закону, вона зросте ще, і значно швидше.

Якщо ваш бізнес пов’язаний з активною, молодою аудиторією, орієнтований на візуальний контент – вам в Instagram.

Якщо бізнес більш традиційний або орієнтований на В2В сегмент – Facebook та Linkedin.

Цікаво поспостерігати за динамікою Twitter і Google+ в найближчий рік – можлива несподівана реанімація.

Втім, по світу там все не так добре. Упевнений, що ті, хто хоче скористатися мережею Вконтакті – завжди зможуть це зробити (Факти ICTV писали, як українці обходитимуть заборону. – Ред.). Але, очевидно, що Вконтакті, як найбільш відвідувана соціальна мережа в Україні доживає свої останні дні. Думаю, з 12 млн (або 16 млн за твердженням самої мережі) активних відвідувачів з України залишиться 2-3 млн. Що, втім, теж чимало. Це можна порівняти з аудиторією Twitter або Linkedin.

Читайте: Найбільші мобільні оператори почали блокування ВК, Яндекс і Mail.ru

 

Олександр Ольшанський,

президент цифрового консалтингового агентства «Ольшанський та партнери»:

– Переходити бізнесу з Вконтакті, звичайно ж, треба. Альтернатива одна – Facebook.

Авжеж, соцмережі сильно відрізняються. Перш за все, інтерфейсом, деякими можливостями, аудиторією. Але ж бізнесу у будь-якому випадку треба бути присутнім там, де є твоя аудиторія.

Зрозуміло, що чимала частина аудиторії й надалі залишиться у Вконтакті через proxy-сервери. Але освоювати інші платформи необхідно. І чим швидше, тим краще.

Вважаю, що альтернативних українських майданчиків немає. Україна занадто мала для власних соціальних мереж. А побудувати світову соцмережу не вийде – ми з цим запізнилися років на десять. Тому треба вибирати з того, що є. Реальна альтернатива – Facebook і, почасти, Instagram.

 

Сергій Дідковський,

CEO PR / GR агентства GOLOVA:

– Аудиторія не втече нікуди. Вона вже звикла перебувати в інтернеті, а це означає, що після блокування Вконтакті та Однокласників знайде своє місце в інших мережах.

Наприклад, в Facebook, Instagram або ще десь.

Користувач інтернету взагалі “мобільний”. Зараз ти показуєш йому рекламу в Facebook, через 10 хвилин – на YouTube, а ще через 20 хвилин – на кіносайті. Тому відтік користувачів з Вконтакті та Однокласників лише диверсифікує рекламні кампанії, що проводяться агентствами для клієнтів. Головний принцип реклами простий – її потрібно показувати, де є свій покупець.

Варто зазначити, що на сторінках Вконтакті багато користувачів і представники бізнесу вже закликають своїх підписників переходити з ними на інші ресурси, надаючи посилання в основному на сторінки в Facebook та Instagram. А для затятих прихильників Вконтакті вони залишають інструкції, як користуватися ресурсом в обхід заборон (Факти ICTVтакож писали про це: Проксі-сервер або Tor: як українці обходитимуть блокування російських сайтів).

Читайте: Заборона ВКонтакті: чим небезпечна соцмережа і куди тепер підуть українці

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх