PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Київ зберіг усі пільги, хоча по країні їх скасували кілька років тому — експерт про ціни на проїзд

Підвищення транспортного тарифу на 1 гривню – це необхідний компроміс між потребами транспортної галузі та киянами.

Про це gazeta.ua заявив експерт Дмитро Разумков.

Також він зазначив, що цей приклад показовий, і він демонструє, що Кличко працює в реальному секторі, намагається щось зробити для людей, трохи полегшити їм життя, точніше мінімізувати наслідки погіршення ситуації, і це не в туманному майбутньому, а вже зараз.

Минулого тижня міська адміністрація презентувала нові розцінки на проїзд у громадському транспорті. Так, вартість разового проїзду в наземному транспорті і метрополітені підвищиться рівно на одну гривню. До того ж, в місячних проїзних квитках закладена гнучка система знижок, завдяки якій кияни за одну поїздку заплатять ще менше.

– Підвищення тарифів на проїзд було неминучим. Нагадаю, що останній раз тарифи на послуги з перевезення у київському транспорті змінювалися в 2015 році. З того часу, відбулося масштабне подорожчання, ціни значно виросли буквально на все. Наприклад, електроенергія подорожчала більш ніж в 4 рази, збільшилася вартість дизельного палива, запчастин, тієї ж води.

Абсолютно очевидно, що всі ці фактори поставили громадський транспорт на межу виживання. Варто віддати належне команді Віталія Кличка, яка навіть в таких умовах, продовжувала стримувати підвищення вартості проїзду в громадському транспорті, і це при тому, що приватні перевізники підняли тарифи ще з початку лютого, – говорить експерт.

Слід врахувати, продовжує експерт, що економічно обґрунтований тариф на проїзд значно вище – близько 7 гривень, в той час, як пасажири будуть платити за проїзд у метро 5 гривень, а в наземному транспорті – 4 гривні.

Ще необхідно врахувати підвищення мінімальної зарплати до 3200 гривень, транспортники повинні десь всі ці гроші акумулювати. Дуже важливо, що київська адміністрація змогла знайти рішення, або скоріше необхідний компроміс, здавалося б, у такій патовій ситуації: підвищення тарифів – це удар для сімейних бюджетів, і ясно, що схвалення у людей не викликає.

Більш того, подібні ситуації, як правило, супроводжуються критикою у бік влади. У цьому випадку, різниця в тарифі буде компенсована за рахунок міського бюджету, тобто весь тягар нових тарифів на плечі киян не впаде. Важливий ще один момент: місто зберігло всі пільги, хоча по країні Кабмін скасував їх кілька років тому. І це, реальна, відчутна дія щодо захисту інтересів киян, – повідомив він.

– Часто, політики кажуть про підвищення соціальних стандартів для населення, але насправді мало що роблять. Так було з тарифами на ЖКГ, коли прем’єр-міністр обіцяв, що ніхто не буде платити за комуналку більше, ніж 20 % від доходу сім’ї, проте ця заява виявилося далекою від дійсності.

Приємно дивує, що на тлі епідемії популізму, яка захопила всю країну, Кличко працює в реальному секторі, намагається щось зробити для людей, трохи полегшити їм життя, а точніше мінімізувати наслідки погіршення ситуації, і це не в туманному майбутньому, а вже зараз. Підтвердження тому є і для Киян відчутні: від появи Картки киянина і до нинішнього прикладу з компромісним рішенням про транспортних перевезеннях, – резюмував експерт.

Читайте: Метро на Троєщину побудують китайці

Раніше ми писали, столична влада планує з 15 липня підняти ціни на проїзд у метро до 5 грн, у наземному транспорті – до 4 грн.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх