PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Міністр висловився проти підвищення тарифів на залізничні перевезення без консультацій з бізнесом

Кошти від підвищення тарифів Укрзалізницею на вантажні залізничні перевезення не повинні зникати в нікуди, як це сталося у минулому році. Крім того, будь-яке зростання тарифів повинно ретельно обговорюватися з бізнесом.

Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, повідомляє Обозреватель.

– Я вважаю, що будь-яке підвищення без детальних консультацій з бізнесом, без детального роз’яснення, для чого потрібні і куди будуть спрямовані кошти… якщо це буде, як ми хотіли, що Укрзалізниця є локомотивом української економіки та оживляє економіку за рахунок додаткового тарифного допінгу – це можливий варіант. Коли ж ці гроші просто зникають в нікуди, як це сталося у минулому році, то це просто неприпустимо, – заявив міністр.

Також Омелян заявив, що рішення про підвищення тарифів ще знаходиться у розгляді.

– Повинна бути нормальна дискусія. Я вважаю, що бізнес заслуговує нормального ставлення з боку влади, я буду всіляко це підтримувати. І після цієї дискусії ми спільно повинні вирішити, яким буде підвищення, і чи буде воно взагалі, – заявив Омелян.

Читайте: Укрзалізниця може зірвати постачання сировини на меткомбінат ім. Ілліча

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця підготувала новий фінансовий план на 2017 рік, який передбачає, зокрема, підвищення тарифів на вантажні перевезення на 22,5% з червня. Свою незгоду з даним наміром висловили промисловці, вказавши, що саме на їхні плечі ляже фінансове навантаження, що скоротить обсяг перевезень та в підсумку призведе до зниження податкових надходжень в економіку України.

Крім того, УЗ за останні роки вже неодноразово підвищувала тарифи на вантажні залізничні перевезення.

Нагадаємо, президент об’єднання підприємств Укрметалургпром Олександр Каленков розкритикував презентовану Укрзалізницею стратегію розвитку УЗ на період 2017-2021 років.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх