PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

В Україні з’явиться свій лоукост – вже у 2017

У 2017 році повинна з’явитися українська лоукост авіакомпаня для внутрішніх рейсів, а високошвидкісні залізничні колії можуть з’явитися в Україні лише через 5-10 років.

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, пише Інтерфакс-Україна.

У нової авіакомпанії буде іноземний капітал, а 51% акцій буде належати українцям, щоб компанія мала право виконувати внутрішні рейси в межах України.

– Переговори йдуть успішно. Я сподіваюся, що у нас є всі шанси для того, щоб юридично компанія була зареєстрована вже в цьому році, можливо почалися перельоти по Україні та за межі, – сказав він.

Читайте: У Німеччину за 400 грн – Wizz Air відкрив нові рейси з Києва

Омелян розповів про перспективу будівництва швидкісних залізничних пасажирських магістралей зазначивши, що це дуже дорого і це повинен бути “потужний проект з великим інвестором”.

– Побудувати євроколію, яка вже з’єднає Київ з Варшавою і потенційно з Берліном, Київ – з Одесою, після повернення Криму – з Кримом. Проводимо зараз переговори з китайськими компаніями на умовах державно-приватного партнерства. Я сподіваюся, що ці переговори будуть успішними. У тимчасовому розрізі це мінімум від 5 до 10 років з сьогоднішнього дня – якщо у нас переговори йдуть успішно і у нас ефективний менеджмент Укрзалізниці, – заявив він.

Нагадаємо, Факти ICTV вже писали про те, що таке лоукостери та скільки насправді коштують дешеві авіаквитки.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх