Безпека поїздок на Укрзалізниці під загрозою – ЗМІ

Від якості залізничного полотна безпосередньо залежить безпека поїздок кожного пасажира Укрзалізниці.

Тривожна новина: сьогодні на українському ринку рейкових кріплень (основний елемент залізниці – Ред.) активізувався рейдер. Він намагається будь-якими способами, використовуючи корупцію, нав’язати УЗ застарілу продукцію, на яку навіть немає технічних умов, і тим самим заробити на безпеці пасажирів, повідомляють журналісти 5 каналу.

Мова йде про ТОВ АТ Механіка – постійного переможця корупційних тендерів на УЗ в часи Януковича. Ця компанія перемагала незважаючи на те, що її продукція виробляється в екстремальних умовах і за своєю якістю не витримує ніякої конкуренції. Після втечі “Сім’ї” підприємство позбулося заступництва, тендери стали прозорими. І перемагати на них АТ Механіка вже не змогла. Щоб повернути джерело доходу і нав’язати свої деталі УЗ, керівництво АТ Механіка вже кілька років поширює через ЗМІ неправдиву інформацію як про свою компанію, так і конкурента, намагаючись будь-якою ціною знищити останнього. А він сьогодні – ключовий виробник рейкових кріплень для залізниці, йдеться у відеосюжеті. Особливо обурює той факт, що АТ Механіка навіть пішла на підробку тендерної документації. Це могло б зробити залізницю небезпечною для пересування. Але і це не зупиняє рейдера – лише б потрапити на тендери Укрзалізниці.

Читайте: В Укрзалізниці ситуація з локомотивами гірша, ніж із вагонами – експерти

За даними журналістів-розслідувачів, Віталій Руденко, директор ТОВ АТ Механіка, веде агресивну боротьбу проти компанії ТОВ Корпорація КРТ, очорняючи її ділову репутацію за допомогою всіх доступних інструментів: судових розглядів, інформаційних атак, адмінресурсу.

Телеглядачам 5 каналу демонструються численні документи, знайдені журналістами, які спростовують неправдиву інформацію на адресу Корпорації КРТ, яка регулярно озвучується В. Руденком на телеканалі ZIK.

Автори сюжету нагадують, що Корпорація КРТ вже захистила в суді свою репутацію, але директора ТОВ АТ Механіка Віталія Руденка це не зупинило.

На завершення свого розслідування журналісти відзначають, що саме пасажири УЗ можуть стати головними заручниками ситуації. І в гіршому випадку постраждалою стороною. Якщо бажання надприбутків і корупція переможуть справедливість і гарантовану безпеку поїздок українськими залізницями.

Раніше гендиректор ММК ім. Ілліча засудив Укрзалізницю за невиконання обіцянок щодо забезпечення потоку вантажних поїздів по перегону Комиш-Зоря – Волноваха і перешкоджання економічному зростанню.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх