PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Укрзалізниця не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність для роботи маріупольських підприємств, – гендиректор ММК ім. Ілліча

Пропускна здатність відкритої 25 травня реконструйованої гілки між станціями Зачатьєвка і Розівка, становить всього близько 16 вантажних потягів на добу, що в півтора рази нижче оголошеного Укрзалізницею рівня в 24 вантажних потяги.

Про це на своїй сторінці у Facebook написав генеральний директор ПАТ ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко.

– Оскільки Укрзалізниця так і не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність на ділянці Комиш-Зоря – Волноваха для стабільної роботи маріупольських підприємств (навіть після проведення реконструкції, яка завершилася 25 травня 2017 року, та особистої участі Прем’єр-Міністра України Володимира Гройсмана у відкритті реконструйованої гілки між станціями Зачатьєвка і Розівка, пропускна здатність з 2 по 6 червня становила лише близько 16 вантажних потягів на добу, що в півтора рази нижче оголошеного Укрзалізницею рівня в 24 вантажних потяги), група Метінвест змушена була шукати альтернативні, але, на жаль, і більш дорогі варіанти поставок сировини, – написав він.

Одним з таких рішень стала закупівля вапняків на далеких ринках з доставкою морським транспортом через Маріупольський морський торговельний порт, що дозволить привезти сировину на меткомбінат без використання перегону Комиш-Зоря – Волноваха. І ось, в першій декаді червня Маріупольський порт вперше прийме партію вапняку для ММК Ілліча – теплохід NAVIOS HIOS під прапором Греції класу Supramax (довжина 190 м, ширина 32,3 м, дедвейт 55,2 тисяч тонн) привіз 52,2 тисяч тонн вапняку, частина якого була вивантажено в нейтральних водах і доставлена ​​в порт теплоходом Behcet C.

Читайте: Укрзалізниця може зірвати постачання сировини на меткомбінат ім. Ілліча

– Це перша пробна поставка вапняку з ОАЕ. Від успішності цієї пробної поставки залежить, чи буде продовжена практика закупівель вапняку за кордоном в обсягах 50-55 тисяч тонн на місяць і його доставка комбінатам через Маріупольський порт. В умовах недостатнього завантаження порту і з огляду на перспективність такого додатково вантажопотоку, Група Метінвест небезпідставно розраховує, що порт впорається з поставленим завданням і вирішить питання безпечного заходу судна, оперативної та якісної перевалки при мінімальній вартості цих послуг для комбінатів, – зазначив Зінченко.

– І останній крик душі. Минулого тижня у Маріуполі Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман нарешті відкрив довгоочікувану реконструйовану ділянку Комиш-Зоря – Волноваха, побажав металургам продуктивної роботи – благо всі бар’єри тепер зняті. Однак навіть після цього керівник УЗ Войцех Балчун не може забезпечити меткомбінати вагонами. Результат знову нульовий. 16 вантажних поїздів ми отримували в 1 кварталі 2017 року – ще до початку реконструкції та вимушеного зниження пропуску для ремонтних вікон в квітні-травні. З боку менеджменту УЗ це або саботаж, або відверта профнепридатність, – резюмував генеральний директор ПАТ ММК ім. Ілліча.

Укрзалізниця не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність для роботи маріупольських підприємств, – гендиректор ММК ім. Ілліча / 3 фотографии

Нагадаємо, президент об’єднання підприємств Укрметалургпром Олександр Каленков розкритикував презентовану Укрзалізницею стратегію розвитку УЗ на період 2017-2021 років.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх