Рекламний ринок обговорив зміни в законі у частині фінансування піратства

15 червня 2017, в Hub 4.0 відбулась зустріч рекламного ринку, організована Всеукраїнською рекламною коаліцією (ВРК), Європейською бізнес асоціацією (ЕBA), Агентством США з міжнародного розвитку USAID, Українською антипіратською асоціацією (УАПА) та Ініціативою Чисте небо.

Зустріч відкрив директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник, який нагадав, що будь-який бренд – це теж інтелектуальна власність, основа креативної економіки. Цю думку підтримав Стівен Ринецкі, виконувач обов’язків директора відділу економічного зростання USAID Україна. Він говорив про критичну важливість захисту інтелектуальної власності для створення сильної економіки.

– Інвесторам, які бажають працювати в Україні, потрібно знати, що тут інтелектуальна власність сприймається серйозно, що вона охороняється, – сказав Ринецкі.

Тамас Кіралі, директор з питань інтелектуальної власності Директорату торгівлі Європейської Комісії доєднався до конференц-зв’язку і детально розповів про програми ЄС із захисту права інтелектуальної власності.

Ключовим стала доповідь адвоката, експерта Інституту масової інформації Андрія Осипова про те, які зміни відбулись в українському законодавстві, і як це може вплинути на рекламодавців. Стаття 176 Порушення авторського права та суміжних прав Кримінального кодексу України включає у склад злочину не тільки незаконне відтворення захищених авторським і суміжними правами творів, але й фінансування цієї діяльності. Андрій Осипов показав проблему розміщення реклами на піратських сайтах з точки зору відповіді на запитання кому вигідно?: Слідчі будуть діяти за принципом кому це вигідно?, і поліції не обов’язково з початку шукати самого інтернет-пірата. Рекламодавцю також вигідно отримати аудиторію. Аудиторію, яку пірат вкрав у виробника контенту. Також треба пам’ятати, що гроші залишають сліди. Розслідування за фінансовим слідом – розповсюджена практика правоохоронних органів. А гроші у кого? У рекламодавця.

Читайте: Як побороти Інтернет-піратство в Україні: поради

Андрій Осипов запропонував декілька методів, як рекламодавцям убезпечити себе. Вони включали: розумні методи перевірки контрагента, особливі умови договорів, попередження про  дотримання авторських та суміжних прав повіреними (агентствами), формування чітких вимог до місця і способу розміщення реклами (blacklist, whitelist веб-сайтів), моніторинг розміщення та вказування в договорах можливості  негайно  припинити розміщення, при виникненні загрози фінансування піратів.

Ігор Михайлов з Української антипіратської асоціації показав, як виглядає моніторинг розміщення реклами на піратських сайтах, який робить УАПА: це прінтскрини сторінок сайтів, які порушують права інтелектуальної власності, на яких розміщена реклама з фіксацією часу. Моніторинг можна переглянути публічно за адресою apo.kiev.ua.

На запитання аудиторії, який же сайт вважати піратським, частково відповіла представник Ініціативи Чисте небо Катерина Федорова. Вона представила рекламодавцям новий сервіс blacklists.org.ua. Через декілька тижнів на ньому буде публічно доступний список сайтів, до яких є претензії правовласників. На сьогоднішній день у його створенні беруть участь члени УАПА та Ініціативи Чисте небо, але Катерина запевнила, що перелік правовласників буде розширюватись.

Після виступів відбувся круглий стіл. У ньому взяли участь Катерина Зінченко (Київстар), Тарас Черничук (IDS), Максим Хоменко (Starcom), Олена Андрієнко (Publicis One), Марія Єфимова (AGAMA), Ольга Воронова (MediaVest), Олександр Турубаров (Optimum Media), Сергій Сальников (Інститут Медіа Аудиту), Олексій Лях (newage), Вероніка Логвиновська (Amplifi), Анна Ткаченко (1+1 Media), Федір Гречанінов (StarLightMedia). Модерували дискусію Максим Лазебник (ВРК) та Юлія Трибушна (StarLight Digital Sales).

Рекламний ринок обговорив зміни в законі у частині фінансування піратства / 20 фотографий

Нагадаємо, міжнародний альянс інтелектуальної власності (IIPA) вимагає від Торгової палати США зняти з України преференції безмитного ввезення окремих груп товарів через високий рівень піратства.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх
ВІТАННЯ!
Будь ласка, допоможіть нам покращити Факти -
поставте 2 чесних галочки:

1.

2. Мені

Будь-ласка, заповніть всі поля