PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Ярославський розширить присутність у фінансовому секторі, а Металіст “поки повернути неможливо”

Власник і президент групи DCH Олександр Ярославський має намір розширювати присутність свого холдингу у фінансовому сегменті.

Про це він розповів в інтерв’ю журналу Бізнес.

– Я неодмінно буду розширювати присутність у фінансовому сегменті. Якщо не вийде з Промінвестбанком, буду розглядати інші банківські установи. Я придбав кілька серйозних промислових активів, і мені потрібен банк як фінансовий інструмент управління ними, – сказав бізнесмен, акцентувавши увагу на досить успішний досвід роботи в даній галузі.

– Тим більше, що я прекрасно знаю, що потрібно робити, щоб банк працював ефективно. Приклад тому – УкрСиббанк, який я створював і який продовжує успішно функціонувати, – підкреслив Олександр Ярославський.

Він також зазначив, що саме з створення цієї фінансової установи в далекому 1995 році почалася історія його інвестицій у свій рідний Харківський регіон.

– Я радий, що вкладав і продовжую вкладати гроші саме в нього, – заявив бізнесмен.

Що ж стосується необхідності в банківському активі для обслуговування промислових активів, то мова, насамперед, йде про Харківському тракторному заводі і руднику Суха Балка. Пріоритетами розвитку останнього Олександр Ярославський назвав такі: – На Сухій Балці плануємо збільшувати видобуток, працювати на зниження собівартості. Поки це дві основні завдання, – розповів він.

Щодо ХТЗ ключовим аспектом є відновлення позицій заводу як національного виробника на внутрішньому ринку.

– Навіщо наповнювати бюджети європейських країн, які і без нас наповнені? Тепер (відновивши виробництво на заводі) ми почали дбати самі про себе. І це головна перемога. Я буду продовжувати працювати, засукавши рукава, для розвитку ХТЗ, – зазначив Олександр Ярославський.

Окрему увагу в інтерв’ю він приділив успіхам Міжнародного аеропорту Харків, що також входить в структуру активів групи DCH. У травні цей транспортний об’єкт обслужив рекордну кількість пасажирів — 84,3 тис. осіб. Це, за словами Ярославського, стало результатом професійної та злагодженої роботи менеджменту харківського аеропорту. У планах бізнесмена збільшити пасажиропотік мінімум втричі. Загалом же Олександр Ярославський заявив, що не виділяє якийсь один зі своїх активів як предмет особливої уваги.

– Як можна визначити, що тобі дорожче, якщо вкладаєш у той чи інший об’єкт, не тільки гроші, але і свою працю, нерви, час, своє життя, – заявив Ярославський.

У минулому, таким особливим активом, на думку експертів, був Металіст. Однак зараз бізнесмен так прокоментував перспективи свого повернення у футбол: – Повернути Металіст поки неможливо, він зараз в незрозумілому стані. А інші українські клуби мене не цікавлять. Якщо ж говорити про придбання зарубіжних клубів, не знаю, час покаже.

Читайте: Ярославський: 2017 рік маж стати роком ХТЗ

До слова, група DCH Олександра Ярославського пропонує створити міжнародний консорціум з метою придбання ПАТ Одеський припортовий завод (ОПЗ).

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх