Ярослав Дубневич: Зі Львова до кордону ЄС побудують залізницю з вузькою колією

Україна і Польща розглядає питання про прокладання вузької колії зі Львова до кордону з Польщею.

колеи в ЕС

Про це голова Транспортного комітету ВР Ярослав Дубневич повідомив на Форумі регіонального розвитку, що проходив в Трускавці 23 – 25 червня.

За словами політика, швидкісні потяги з України до Польщі, такі як Львів – Перемишль, Ковель – Хелм, стали свого роду практичним втіленням безвізу. Але активізації повідомлення з Польщею заважає різниця в ширині залізничного полотна. Зараз це питання вивчається українською та польською сторонами.

Читайте: До ЄС без віз: як купити квиток, забронювати готель і скільки треба грошей

– Потрібно прийняти стратегічне рішення на рівні ЄС про кредит для Укрзалізниці, щоб з’єднати вузькою колією Варшаву зі Львовом, а далі з Чернівцями, з виходом на Румунію. Це стане головним транспортним шляхом для Карпат, – заявив Ярослав Дубневич.


Як відомо, в Польщі і більшості країн Європи ширина залізничної колії становить 1435 мм. В Україні (як в Росії і Монголії) – 1520 мм. Традиційно міжнародні поїзди, що прямують з України в Європу, зупинялися на стикувальних вузлах для заміни вагонних візків – ця процедура займала не менше 2 годин. Сучасні поїзди використовують досить дорогу технологію розсувних колісних пар, що дозволяє істотно прискорити процес переходу складів на колію іншої ширини. Товарні склади проходять стикування протягом декількох днів.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх