Вступна кампанія 2017: як виправити помилки в заявах

Реєстрація електронних кабінетів абітурієнтів закінчується 25 липня о 18.00, а подача заяв – 26 липня о 18.00. Тож, у вступників ще є час, аби перевірити коректність відображених у них даних.

Про це попереджає Міносвіти.

У разі, якщо вступник виявив помилки, необхідно оперативно повідомити про це на скриньку vstup_2017@mon.gov.ua.

У листі необхідно вказати повністю ПІБ, номер сертифікату ЗНО, серію і номер атестату, стислий опис проблеми, контактний телефон, а також додати скріншоти.

Станом на понеділок, 24 липня, абітурієнти подали вже 921 тис. 742 електронні заяви.

Читайте: Топ-10 найпопулярніших ВУЗів 2017 року

Раніше абітурієнтам дозволили подавати заяву та документи до ВНЗ у паперовій формі через проблеми в роботі Єдиної електронної бази з питань освіти.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх