PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Брухтозаготівельники просять Кубіва перешкодити планам Укрзалізниці

Наміри керівництва залізничного держмонополіста ПАТ Укрзалізниця ввести вільну “плаваючу” ціну на вантажні напіввагони викликає стурбованість українських брухтозаготівельних компаній.

Про це йдеться у зверненні Української асоціації вторинних металів (УА Втормет), адресованому першому віце-прем’єру – міністру економічного розвитку і торгівлі Степану Кубіву, пише видання Мінпром.

Надання монополістом у сфері залізничних вантажних перевезень права самостійно визначати для клієнтів вартість послуги з надання напіввагонів неминуче призведе до підвищення цієї вартості – і, як наслідок, до зростання витрат не тільки власників вантажів, але і всіх учасників ринку, наголошується в листі.

Крім того, можливість топ-менеджерів Укрзалізниці довільно встановлювати вартість надання напіввагонів створює корупційні ризики, підкреслив глава УА Втормет Володимир Бублей.

Згідно до ст. 20 закону України Про Антимонопольний комітет України проекти нормативно-правових актів та інших рішень, які можуть негативно вплинути на конкуренцію на ринку, повинні отримувати дозвіл АМКУ, нагадали в асоціації.

Читайте: Укрзалізниця не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність для роботи маріупольських підприємств, – гендиректор ММК ім. Ілліча

– Виходячи з викладеного, вважаємо, що прийняття зазначеного проекту наказу Міністерства інфраструктури України може значно погіршити становище основних учасників ринку вантажних перевезень, – підкреслюється у зверненні.

Даний проект наказу Мінінфраструктури підлягає ретельній оцінці регуляторного впливу, на думку УА Втормет. Асоціація запропонувала організувати обговорення даної ініціативи Укрзалізниці із залученням зацікавлених організацій, підприємств та їх об’єднань.

Нагадаємо, президент об’єднання підприємств Укрметалургпром Олександр Каленков розкритикував презентовану Укрзалізницею стратегію розвитку УЗ на період 2017-2021 років.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх