PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Чоловік працює на Amazon, дружина – блогер. Як українці навчилися заробляти “по-новому”

Інтернет-продаж, блогінг, копірайтинг і ще безліч професій успішно освоюють українці. Як вони ведуть справи з великими міжнародними компаніями і заробляють тисячі доларів, не виходячи з власної квартири?

Згідно з даними Indeed, одного з найбільших міжнародних сайтів з пошуку вакансій, все більше людей у світі зацікавлені у віддаленій роботі.  Як пише HR Drive, аналітики Indeed Hiring Lab повідомляють про стрімке зростання числа запитів, пов’язаних з пошуком віддаленої роботи.  З січня 2016 року кількість звернень до пошуку з використанням слів “віддалено” і “робота з дому” зросла більш ніж на третину (32%).

Американські компанії також все частіше пропонують гнучкий графік: за даними Бюро статистики праці США, відсоток віддалених співробітників у минулому році зріс з 19% до 22%.

Серед українців також чимало бажаючих працювати віддалено.  Але реалізуватися в мережі вдається далеко не всім. Кияни Анатолій та Лілія Бойко змогли втілити свої прагнення в життя. Пара повністю перевела свою професійну діяльність в інтернет. Крім гарного заробітку, вони мають чималий запас вільного часу, який витрачають на подорожі.

Для багатьох їх життя здасться мрією.  Працюють повністю в інтернеті.  Анатолій продає на Amazon (американська компанія, найбільша в світі по обороту серед продажу товарів і послуг через Інтернет) і навчає цьому інших, вона – популярний відеоблогер.

Заробляють на своєму хобі, багато подорожують з маленькою дитиною, півроку прожили в США, зимували в Таїланді.  Як їм це вдалося, Фактам ICTV розповіла Лілія Бойко, відеоблогер на каналі YouTube.

За освітою Лілія економіст, закінчувала магістратуру КНУ ім.  Т. Шевченка. Але зізнається, що ніколи не працювала за фахом. Каже, що дану спеціальність обрала, тому що тоді ще не знала, ким хоче бути. А спеціальність юриста та економіста вважалася престижною.

Але просто вчитися в університеті їй було нудно. Тому активно брала участь у діяльності молодіжної організації AIESEC у Києві. Пізніше стала її Віце-президентом по зв’язках з громадськістю.

У студентські роки Лілія познайомилася з майбутнім чоловіком – Анатолієм, який, як і сама дівчина, був студентським активістом. Паралельно з навчанням хлопець працював в інженерній компанії. Пізніше, в 2009-2010 роках, пара разом пішла в мережевий маркетинг.  Займалися тим, що виводили американські компанії (Nu Skin і DubLi) на український ринок, організовували великі заходи по всій Україні, брали участь в лідерських з’їздах за кордоном і т.д.

– Ми активно відстежували, що і як працює за кордоном, – пояснює Лілія. – Адже всі технології та нововведення приходять до нас звідти.  І саме тоді ми почали впроваджувати всю систему просування бізнесу в інтернеті – з 1-сторінковим лендінгом, контекстною рекламою, автоматичною розсилкою, веденням тоді ще письмового блогу і т.д.

Дівчина запевняє, що справи йшли настільки добре, що вони не встигали самостійно обробляти клієнтів. Тому вирішили почати навчати інших, як грамотно представити свій бізнес в інтернеті і зробити так, щоб клієнти самі знаходили твою компанію і залишали заявку.

– Ми “спіймали хвилю”, коли малий бізнес активно переходив в інтернет. Весь маркетинг намагалися максимально автоматизувати. В цей час випустили кілька навчальних курсів, проводили вебінари, брали в свій коучинг, виступали на різних марафонах по онлайн бізнесу.

Читайте: Знайти роботу на держслужбі: хто потрібен державі і яка мотивація, крім грошей

Коли пара одружилася, у чоловіка Лілії Анатолія паралельно було ще кілька проектів традиційного бізнесу. Але з ростом компанії росли і постійні проблеми. Пара все більше впевнювалася в тому, що майбутнє за бізнесом в інтернеті і потрібно далі розвиватися в цьому напрямку.

– Тим більше, ми завжди мріяли багато подорожувати, а бізнес вимагав постійної фізичної присутності і контролю, – запевняє Лілія.

Одного разу друг сім’ї розповів про можливості продавати китайські товари на американському інтернет-майданчику Amazon. Головне, все це можна організувати повністю через інтернет.  Тема дуже зацікавила сім’ю Бойко.  Адже це давало можливість заробляти в країні зі стабільною економікою, чіткими правилами ведення бізнесу, найбільшою купівельною спроможністю і попитом на покупки в інтернеті.

– Звичайно, скрізь є свої нюанси і труднощі, – пояснює Лілія Бойко. – Ми довго самі навчалися, як у наших, так і в американських тренерів.  Не все йшло, як очікували спочатку.  Але з другим товаром було вже набагато простіше і результативніше. Тут важливо один раз зрозуміти механізм, з першим товаром пройти всі етапи від пошуку постачальника до виходу на топові позиції по своєму пошуковому запиту на Amazon. Тоді з кожним наступним товаром ви просто будете відточувати свій навик. На даний момент реально ми не бачимо кращої можливості заробітку в інтернеті.

За словами Лілії, навчалися продажам на Amazon в українських, та закордоних тренерів. також паралельно працювали над іншими проектами, поки на мали стійкого заробітку від інтернет-продажів. Паралельно працювали над іншими проектами, поки заробіток в Інтернеті не був стабільним.

Навчання не вимагало поїздок до США, проводилося все онлайн. Дуже допомогло знання англійської мови.  Хоча, зізнається, знання мови в даному бізнесі не головне.  Багато людей працюють в цій сфері з нульовим знанням англійської.

Вкладає кошти і час в своє навчання родина і досі, оскільки необхідно тримати руку на пульсі, розумітися в усіх змінах сайту,  на нових віяннях серед купівельних інтересів та інше.

Ціна на навчання в американських тренерів коштує від $ 5000.  В Україні починається від $ 1000.  Ліля визнає, заробіток на Amazon зараз настільки популярний, що деякі українські “вчителі” теж вказують такі ж тарифи на свої супровідні послуги, як і в США.

– Для багатьох українців витратити $ 5000 на навчання – досить серйозна проблема, – каже Лілія.- І, по-правді, це безглуздо.  Якщо є такі гроші, то краще значну їх частину вкласти в закупівлю товару для подальшого перепродажу.

Так, для старту бізнесу, треба закупити китайський товар, який буде продаватися в США.  Вартість першої партії безпосередньо залежить від обраного товару.  Це може бути якась дрібниця від $ 0,5 або щось з електроніки за $ 50.

– У пробної партії зазвичай 100-300 одиниць товару, – розповідає експерт інтернет продажів.  – Залежить від того, як домовитеся з постачальником.  Товарів мільйон і кожен може знайти щось на свій бюджет.  З недорогим товаром можна вкластися в $ 1500-2000.  Наприклад, якщо вкласти $ 2000, можна заробити $ 3600.

За її словами, запустити бізнес на вище зазначеного американського інтернет-майданчику можна в середньому за  місяць, приділяючи роботі 2-3 години в день.  Для цього треба: обрати товар – сконтактувати з постачальником – замовити зразки – замовити пробну партію – оформити сторінки товару на Amazon і платіжної системи з виведення грошей – визначитися з системою збору відгуків та підняття свого рейтингу продавця – як рекламувати сторінку, щоб вона краще видавалася в  пошуку за ключовими словами.  Це все, що необхідно для старту бізнесу на Amazon.

 

Сьогодні бізнесом в американській інтернет-компаніії повністю займається Анатолій Бойко.  Лілія ж більше займається відеоблогінгом.

– Моя головна зайнятість зараз – бути мамою, – посміхається Лілія. – Але після такої насиченого соціального життя до вагітності, з регулярними виступами перед великою аудиторією, відвідуванням цікавих заходів, просто сидіти вдома з дитиною мені було нудно.  Так що я для себе знайшла нове захоплення – відкрила свій канал на YouTube.

Про серйозне ведення відеоблогу Ліля задумалася, будучи вагітною, коли переглядала відео про пологи. Каже, їй було дуже цікаво дивитися на інших матусь, почерпнула багато корисного про догляд за новонародженим. Свої перші відео вона записала в останні місяці вагітності. Після пологів почала знімати ролики про відновлення тіла, про відносини в парі, піднімала інтимні теми, про які не прийнято говорити вголос.

– За допомогою YouTube я отримала величезну підтримку від інших мам, подружилася з блогерами з усього світу, постійно треную навички ораторського мистецтва. А зараз мене вже запрошують виступати на різних заходах і розповідати про блогінг як професії.

Дівчина весь час посміхається щасливою, широкою посмішкою. У своїх відеороликах вона розповідає не тільки про вагітність, післяпологове відновлення тіла, інтимні стосунки в сім’ї після народження дитини, а також дуже багато відео про подорожі, в які родина їздить разом зі своїм майже 3-річним синочком. У Лілії 23 тисячі підписників не тільки із України, але й з країн СНД. Є також російськомовні глядачі з Європи та США. Вони регулярно обговорюють теми в її блогах і дивуються здатності сім’ї подорожувати з маленькою дитиною.

Півроку вони жили в Америці, минулу зиму провели на Самуї в Таїланді. Причому, місце проживання ніяк не впливає на рівень заробітку в родині.

Читайте: Як заробити на ручній роботі: аналіз ринку handmade в Україні

– В середньому блогери заробляють по $100 за 300 тисяч переглядів, – розповідає відеоблогер. – Але заробляти на переглядах можуть в основному різні гумористичні або підліткові канали, а також пранкери.  Їх аудиторія – школярі, які активно шерять відео.  Моя ж аудиторія – в основному глядачі 25-34 років. Це як раз сама платоспроможна група. Тому мені часто надходять пропозиції по рекламі товарів і послуг. Основний дохід саме від них.

Так, за словами Лілії, рекламодавці самі відстежують успішних блогерів і пропонують їм рекламувати свої товари та послуги.  Тарифи у всіх блогерів різні.  Ціна багато в чому залежить від тематики блогу, популярності автора таіншого.  В середньому, з кількістю передплатників в кілька тисяч, ціна реклами коштує від $ 70 до $ 300.  Гроші зазвичай переводяться на банківську карту.

Один ролик Лілії дивиться від 2 до 356 тисяч осіб. На сьогодні, найбільш популярні її відео про відновлення тіла після пологів.

Блогінг, зокрема на YouTube, дівчина вважає таким же перспективним напрямком у професійній діяльності, як і віддалена робота в інтернет-продажах.  Особливо для молодих мам.

– За 3 роки в декреті можна напрацювати собі аудиторію і з часом з вами почнуть контактувати компанії і замовляти рекламу, – пояснює свою думку дівчина. – До того ж ви самі вибираєте тематику каналу – знімаєте тільки про те, що самим цікаво, і на кожну тему знайдеться свій глядач.

Ліля Бойко була на конференції відеоблогеров VidCon в Лос-Анджелесі, яка щорічно проводиться в США з 2010 року. Цей захід величезного розмаху, серед спонсорів – автомобільні бренди, телеканали, авіалінії, мережі гіпермаркетів.

У березні 2016 року вона проводила вечірку для відеоблогеров в Україні – Ukrainian Video Fest PARTY.  Каже, в Україні було складно знайти фінансових партнерів.

– У нас ще мало хто розуміє, хто взагалі такі блогери і в чому вигоди співробітництва з ними, – говорить Лілія. – Власники компаній витрачаються на неефективні білборди, рекламу, якої обклеюють паркани і дерева, в той час, як на заході вже все зовсім інакше. В Америці блогерів в рази більше. І, тим не менш, за ними просто ганяються рекламні агентства. Там розуміють, що реклама у блогера, якого його передплатники дивляться вже кілька років, і, якому довіряють, працює набагато краще, ніж ролик на ТБ.  Молоде покоління його вже й не дивиться. До нас це все теж обов’язково прийде, як завжди з запізненням на 5-10 років.  Але це говорить тільки про те, що зараз саме час застрибнути в цей “поїзд”, щоб потім бути вже популярним блогером і дуже навіть добре заробляти на своєму улюбленій справі.

Лілія зізнається, що не завжди їх робота дається легко. Доводиться багато експериментувати і терпіти невдачі, перш, ніж робота дасть бажаний результат. Запевняє – для успіху в будь-якій сфері потрібна самодисципліна, рішучість, наполегливість і розуміння, що ти несеш повну відповідальність за свої дії.

– Важливо просто зрозуміти чого ви хочете насправді і чи готові робити до цього кроки вже зараз. Так що якщо ви хочете змінити своє життя – піти з ненависної роботи, стати вільною людиною, все, що потрібно – прийняти рішення. Життя одне і потрібно прожити його так, щоб потім не шкодувати про прожиті роки.

Нагадаємо, раніше Факти ICTV писали про те, які професіонали потрібні Україні та в яких сферах діяльності найбільше заробляють українці.

Яна Міланова.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх