PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Укрзалізниця офіційно визнала, що Дніпровагонрембуд не несе відповідальності за поломку кондиціонера

Причиною виходу з ладу системи кондиціонування вагону №12 поїзда Херсон-Київ, в якому 7 серпня їхала віце-прем’єр міністр Іванна Климпуш-Цинцадзе, є потрапляння стороннього предмету, а не технічна несправність.

Це документально засвідчили представники Укрзалізниці, заявив в інтерв’ю РБК-Україна директор ПАТ Дніпровагонрембуд Леонід Таслицький.

Таслицький також надав акт, підписаний представниками Дніпровагонрембуд і УЗ, в якому сторони після завершення вивчення несправності роблять висновок про зовнішнє втручання як причину виходу кондиціонеру з ладу.

Коментуючи скандал з некондиціонованим вагоном і повідомлення ЗМІ про намір Укрзалізниці розірвати контракт з заводом, Таслицький висловив подив такими діями УЗ.

– 9 серпня УЗ офіційно визнала, що дефекти спричинені саме пошкодженнями в ході експлуатації, представники УЗ підписали відповідний акт. Але ми не можемо зрозуміти, навіщо публічно заявляти про те, що з нами розриватимуть угоду, – зауважив Таслицький.

Читайте: Найскладніша місія. 4 досягнення Балчуна в Укрзалізниці

– Те, що в ЗМІ з’явились публікації про те, що УЗ розриває з нами договірні стосунки, це, я вважаю, чорний піар. І це все наш завод сильно зачіпає, адже в нас 120-річна історія і хороша репутація. Ми завжди пишались якістю нашої роботи, – сказав Таслицький.

Він підтвердив, що у вагоні №12 стояв кондиціонер, відремонтований на ПАТ Дніпровагонрембуд. Апарату 30 років, зроблений в Німеччині. За словами Таслицького, на випадок виявлення технічної несправності існує стандартний регламент дій, згідно якого після виходу з ладу обладнання викликається підрядник. Однак представників Дніпровагонрембуд ніхто не викликав.

– Дізнавшись про те, що трапилось, ми направили своїх представників у Київ, де цей вагон знаходиться зараз. Виявилось, що у вагоні виявлені технічні пошкодження під час експлуатації вже після ремонту, який ми провели. Можливо, камінь перебив трубку подачі охолоджуючої рідини. Коли таке трапляється, це не питання якості ремонту. Звичайно, витікання рідини призводить до відключення системи кондиціонування, – розповів директор заводу.

Директор заводу підкреслив, що за останні три роки Дніпровагонрембуд відремонтував для УЗ 109 кондиціонерів, і жодної рекламації не було.

– Ми не шукаємо винних, але я вважаю, що УЗ не повинна розповсюджувати неперевірену інформацію. Безпідставні звинувачення на адресу заводу завдають нам репутаційної шкоди не лише в Україні, але й у країнах, куди ми постачаємо свою продукцію, – додав керівник Дніпровагонрембуд.

Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян проїхався у плацкартному вагоні та поділився фото з дороги.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх