PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Скільки коштуватиме метро на Виноградар

Будівництво гілки столичного метро від станції Сирець до житлового масиву Виноградар коштуватиме понад 11 млрд гривень.

Про це повідомляє УНІАН.

Зазначається, що безпосередньо будівельні роботи потребують фінансування обсягом близько 7,7 млрд грн, а устаткування, меблі та інвентар коштуватимуть трохи більше 1,1 млрд грн.  Ще 2,3 млрд грн передбачено на інші витрати.

Згідно з документом, довжина лінії метро від станції Сирець на масив Виноградар становитиме 7,39 км.

Лінія будуватиметься частково у закритий спосіб (довжиною 1,3 км) та у відкритий (решта 6,09 км).

Читайте: Як працюватиме метро на День незалежності

Так, затверджено будівництво 4 станцій метро – 2 з них у першій черзі будівництва і по одній станції – у другій та третій черзі. До Виноградара будуватиметься у третю.

Тривалість всього будівництва становитиме 107,5 місяців. Розраховано, що пропускна здатність лінії становитиме 40 поїздів на годину, а провізна здатність – 34 тис. пасажирів на годину.

Загальна кількість осіб, які працюватимуть на новій гілці метрополітену, становитиме 1385, з яких у депо – 1107 осіб.

Водночас вказується, що кількість новостворених робочих місць становитиме 660, з яких у депо – 486.

Нагадаємо, раніше Факти ICTV писали, як виглядає квиток на метро з qr-кодом.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх