PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

До кінця року в Києві стане менше реклами

Реклами на вулицях Києва стане менше, при цьому вона буде більш якісною та ефективною. Єдиний мінус – зросте вартість розміщення для рекламодавців. Київрада затвердила нові правила розміщення рекламних засобів.

Реклама

Як вони вплинуть на кількість реклами на вулицях столиці – Фактам ICTV розповів Сергій Поліщук, юрист практики супроводу бізнесу Juscutum.

Згідно з Правилами розміщення рекламних засобів у місті Києві, затвердженим Київрадою 20 квітня 2017 року, не передбачені, тобто заборонені, такі рекламні конструкції:

  • відеоекрани і рядки, що біжать, на дахах будівель;
  • реклами-розтяжки, холдери, банери і рекламні щити на тимчасових спорудах, огорожах і парканах, територіях будівельних майданчиків;
  • тимчасові виносні спеціальні конструкції;
  • сітілайти та кронштейни на стовпах освітлення і контактної мережі.

При цьому, за словами Поліщука, кількість таких рекламних об’єктів буде зменшуватися в міру закінчення терміну дії виданих раніше дозволів.

– У нас знову є надія побачити реальні зміни в бік звільнення Києва від строкатого рекламного шуму вже до кінця 2017 року, коли за даними КМДА закінчать свою дію близько 3000 виданих раніше дозволів на розміщення реклами. У підсумку, реклами буде менше, вартість її розміщення відповідно зросте, але, разом з тим, реклама стане більше впізнаваною, а значить більш ефективною, – пояснив він.

До слова, японський оператор мобільного зв’язку розробив безпілотник-дисплей, який в майбутньому можуть використовувати для реклами.

Фотоvesti-ukr.com

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх