PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Кравцов: Оновлення електричок – пріоритет для УЗ – це комфорт і зручність пасажирів

В.о. голови правління ПАТ Укрзалізниця Євген Кравцов 15 вересня проінспектував оновлені вагони приміського поїзда № 818 Фастів-Ворожба. У вагоні поїзда, разом з пасажирами він перевірив якість проведених робіт.

Евгений Кравцов

Про це повідомляє прес-служба ПАТ Укрзалізниця.

Під час інспекції глава Укрзалізниці особисто проїхав в електричці, переконався в якості оновлених вагонів, і поспілкувався з пасажирами, які висловили побажання з приводу коригування графіка руху. Так, вже в кінці цього місяця з Києва електричка відправлятиметься на півгодини пізніше, не раніше 9.50, щоб люди, які закінчують роботу вранці, встигли на неї.

Під час інспекції, у вагоні електрички Євген Кравцов розповів, що УЗ активно займається оновленням і ремонтом рухомого складу. За останні чотири місяці буде оновлено ще 80 вагонів.

– Будемо покращувати рівень сервісу та комфорту для пасажирів, щоб вони відчули, якою може бути Укрзалізниця і побачили її зовсім іншою. Оновлення пасажирського рухомого складу є пріоритетним для нас. Це стосується і вагонів для поїздів далекого прямування, – Приміські поїзди з модернізованими і капітально відремонтованими вагонами в першу чергу будуть обслуговувати київський вузол: перевезення в міста-супутники Бровари, Бориспіль, Ірпінь, де великий пасажиропотік, особливо в години пік. Ми будемо працювати над запобіганням безквиткового проїзду. Спільно з банками знайдемо можливість ввести електронні квитки за принципом роботи метрополітену, щоб посилити контроль на місцях і щоб кошти стабільно надходили перевізнику, так як на сьогоднішній день орієнтовно понад 40% пасажирів – безбілетні, – розповів Євген Кравцов.

За його словами, приміські поїзди користуються найбільшим попитом в Україні, тому вони повинні мати хорошу якість і відповідний рівень фінансування для подолання критичної зношеності в 95%.

Кравцов сподівається, що влада надасть підтримку з питань оновлення парку приміських поїздів.

– Працюємо разом з урядом і парламентом для того, щоб мати програму придбання рухомого складу. Потрібно збільшувати обсяги інвестицій для закупівлі нового рухомого складу, а також модернізації існуючого, альтернативи немає. За всі роки незалежності Україна стану приміських поїздів не приділялося належної уваги, – заявив Кравцов.

В.о. глави УЗ додав, що тільки за державної підтримки можливо вийти хоча б на рівень беззбитковості в сегменті приміських залізничних перевезень.

Читайте: Укрзалізниця офіційно визнала, що Дніпровагонрембуд не несе відповідальності за поломку кондиціонера

Для довідки: 10 вагонів електропоїзда були модернізовані на Київський електровагоноремонтний завод з використанням запчастин і комплектуючих українського виробництва. Роботи були виконані за кошти Укрзалізниці в розмірі 46 млн грн. Відзначається, що в цілому в цьому році вже оновлено 80 вагонів приміських поїздів (40 секцій або 8 складів), на які Укрзалізниця виділила 265,3 млн грн. Це продовжить термін експлуатації електропоїздів від 6 до 16 років.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх