PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

За підвищення з/д тарифів на вантажні перевезення заплатять прості українці – Ляшко

Чергове підвищення Укрзалізницею тарифів на залізничні вантажні перевезення на 22,5% ляже на плечі простих українців, вважає лідер Радикальної партії Олег Ляшко.

Про це повідомляє uaprom.info.

Таку думку він висловив у ході робочого візиту на металургійний комбінат Запоріжсталь 28 вересня.

– Українці повинні розуміти: коли піднімаються тарифи на залізницю, у результаті платимо ми – в магазині, оплачуючи високу вартість продукції. Тому що виробник перекладає це в ціну товару, – сказав Олег Ляшко.

Він нагадав, що за останні два роки Укрзалізниця вже вп’яте піднімає вартість вантажних перевезень. Така ситуація здорожує собівартість продукції гірничо-металургійного та агропромислового комплексів, робить українську продукцію менш конкурентоспроможною на зовнішніх ринках.

Лідер Радикальної партії рекомендує новому керівництву Укрзалізниці не тарифи піднімати, а долати корупцію і шукати внутрішні резерви. А саме: прозоро проводити тендери на закупівлю паливно-мастильних матеріалів, рухомого складу, закуповувати вагони у національного виробника.

– Дуже важливо, щоб Укрзалізниця ставила на чільне місце не підвищення тарифів, а реконструкцію свого рухомого складу. Наприклад, маріупольські металургійні комбінати могли б виробляти набагато більше продукції, але вони не можуть її вивезти з Маріуполя, тому що Укрзалізниця не хоче інвестувати в реконструкцію залізничного переходу Комиш-Зоря. А це значить, що ми могли б більше продавати продукції, більше валюти залучати в Україну, – підкреслив Олег Ляшко.

Читайте: Євген Кравцов: Укрзалізниця забезпечить лояльні тарифи для нового маршруту Південь – Захід

Нагадаємо, Кабінет міністрів 13 вересня затвердив фінансовий план Укрзалізниці, в якому закладено підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення на 22,5% з 1 жовтня 2017 року.

Раніше Факти ICTV писали, що президент Об’єднання підприємств Укрметалургпром Олександр Каленков заявив про необхідність повернути тарифну політику Укрзалізниці в правове поле.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх