PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Нові потяги і три класи: як Укрзалізниця возитиме пасажирів

В Укрзалізниці хочуть запропонувати пасажирам потяги класу комфорт, стандарт та економ, які відрізнятимуться рівнем зручностей і ціною.

Укрзалізниця

Про це повідомив в.о. голови правління ВАТ Укрзалізниця Євген Кравцов, передає Укрінформ.

Зміни покликані зробити поїздки більш передбачуваними і збільшити прибуток компанії.

– У поїзді економ-класу буде базовий набір послуг, а вагони – не нові плацкарти та купе. Потяги рівня стандарт будуть кращими. А комфорт-класу складатимуться з нових купейних та СВ-вагонів. Купуючи квиток, пасажир бачитиме, якого класу цей потяг, – сказав радник міністра інфраструктури Олександр Кава виданню Вести.

Читайте: Євген Кравцов: Укрзалізниця забезпечить лояльні тарифи для нового маршруту Південь – Захід

Однак за кожним напрямом не обов’язково їздитимуть потяги всіх класів. Так на одному напрямку може їздити тільки склад класу комфорт або економ.

У залізничних профспілках вважають, що зараз дуже важко буде поділити потяги на класи, оскільки рухомого складу просто не вистачає.

Раніше Факти ICTV писали про те, що Укрзалізниця ввела послугу оформлення електронних проїзних документів у міжнародному сполученні на потяги № 715/716 Київ – Перемишль – Київ та № 752/751 Здолбунів – Хелм – Здолбунів.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх