PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Металурги просять Гройсмана справедливої роботи Укрзалізниці

Укрзалізниця, користуючись монопольним становищем на ринку, демонструє дискримінаційний підхід при розподілі вагонів, від якого страждають металургійна та гірничодобувна промисловості, які є базовими галузями національної промисловості.

Про це йдеться в листі об’єднання підприємств Укрметалургпром і Федерації металургів України на адресу прем’єр-міністра країни Володимира Гройсмана з проханням сприяти усуненню преференцій для певних компаній з боку Укрзалізниці та будь-яких зловживань, пов’язаних із цим питанням, пише Uaprom.

– Віримо, що саме завдяки Вашій підтримці Укрзалізниця принципово змінить підхід до управління парком піввагонів і введе механізм пропорційного їх розподілу між усіма власниками вантажу України в обсязі 30-40% від їх фактичної навантаження (відповідає середній частці піввагонів УЗ на ринку України в 35-40%), що дозволить усунути існуючу дискримінацію окремих вантажовласників і дозволить промисловим виробникам вчасно виконувати свої експортні контрактні зобов’язання та уникнути значних фінансових і репутаційних втрат, – йдеться у листі Асоціацій.

При цьому металурги нагадали Гройсману, що протягом тривалого періоду спостерігається відверта дискримінація промислових підприємств гірничо-металургійної галузі в частині забезпечення рухомим складом піввагонів, що знаходяться під управлінням філії ВАТ Укрзалізниця – Центру транспортної логістики (ЦТЛ).

– Відсутність механізмів процесу розподілу національного парку піввагонів між вантажовідправниками України, проблеми непрозорості та пов’язані з цим зловживання і відверта корупційна складова за цей час тільки поглиблювалися, – констатували в асоціаціях.

На сьогодні складається ситуація, коли можливість Укрзалізниці надавати преференції певним вантажовласникам призводить до того, що забезпечення окремих приватних власників вантажу парком піввагонів ЦТЛ стабільно становить 90-100% від їх загальної потреби, в той час, як окремі металургійні та гірничо-збагачувальні комбінати забезпечуються державним парком чи на 10%, при цьому забезпечення певних окремих підприємств ГМК взагалі не нараховує навіть 5%, хоча частка ЦТЛ на ринку вантажних перевезень досягає 40%.

– Загалом, за період січень-липень 2017 підприємства ГМК були забезпечені державним ресурсом піввагонів лише на 20% від загальної потреби, – наголошується в документі.

Читайте: Без біляшів і вафель по 100 гривень: блогер назвав ідеальне меню Укрзалізниці

Асоціації також звернули увагу Гройсмана на те, що відповідно до ст. 12 Закону України Про захист економічної конкуренції становище суб’єкта господарювання, частка якого на ринку товару перевищує 35%, вважається монопольним.

– Ми вважаємо, що державна залізнична монополія, яка забезпечує 54% національних вантажоперевезень, повинна діяти в інтересах усіх без винятку учасників процесу перевезень, створювати та підтримувати рівні умови для всіх вантажовласників, оскільки всі відправники платять однаковий тариф, – підкреслили в Укрметалургпромі та Федерації металургів.

Раніше Федерація роботодавців України запропонувала підвищити залізничні тарифи на вантажоперевезення.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх