PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Дискримінація ГМК при розподілі піввагонів УЗ зберігається – експерт

Дискримінація підприємств гірничо-металургійного комплексу України при розподілі піввагонів ПАТ Укрзалізниця зберігається за підсумками 2-х декад жовтня 2017 року.

Про це повідомив голова Об’єднання підприємств Укрметалургпром Олександр Каленков, передає 24 канал.

– Продовжую оперативно інформувати громадськість про ситуацію щодо забезпечення підприємств ГМК вагонами ЦТЛ. За підсумками 23 днів жовтня результат без змін і становить все ті ж 26%, але при цьому розбіг між окремими підприємствами в забезпеченні від 4% до 76%!!!, – наводяться його слова на сайті Асоціації.

Як зазначив Каленков, підприємства не припиняють направляти звернення до керівництва УЗ, яке у відповідь випускає “якісь незрозумілі відписки та прес-релізи”, з яких можна зрозуміти, що займатися принциповим наведенням ладу у сфері розподілу вагонів нинішнє тимчасове керівництво на чолі з Євгеном Кравцовим поки не збирається, а вагони й досі йдуть на “потрібні” маршрути, підприємства, які принципово не користуються послугами посередників – в кінці списку.

– Чому також не прийнято управлінське рішення забезпечувати всіх вантажовідправників рівномірно? Відповідь однозначна – комусь так вигідно! Від цієї проблеми і колишні керівники усувалися з незрозумілих причин, не помічаючи явних зловживань, і поточний тимчасовий менеджмент зайнятий вирішенням більш пріоритетних для себе завдань. Для них набагато важливіше закрити діри в бюджеті від неефективності своєї роботи шляхом чергового підвищення тарифів і заробити галочку, адже показувати в кінці року збитки, ставлячи під сумнів свою компетентність, нікому не хочеться, – констатував глава Укрметалургпрому.

Читайте: У забезпеченні ГМК піввагонами УЗ є прогрес – Укрметалургпром

При цьому Каленков задався питанням, чому УЗ не намагається підвищити рентабельність, нарощуючи обсяги вантажообігу.

– На залізниці цим просто ніхто не займається, але ж набагато ефективніше забезпечувати всіх вантажовідправників на рівні ринкової частки ЦТЛ (яка досягає 35-40%), ніж спеціально притримувати вагони певним фірмам з метою матеріальної подяки, тим самим значно збільшуючи оборотність піввагонів, яка з 2013 року зросла з 6,9 добу до 9,1 на добу в 1П 2017 року, – додав він.

Від таких “недоробок”, на його думку, в першу чергу зазнають збитків підприємства ГМК, не виконуючи плани відвантаження і недовантажені продукцію на адресу зарубіжних покупців, сама УЗ втрачає доходи, держава недоотримує валютну виручку.

– Ми змушені були звернутися до прем’єр-міністра України, і я дуже сподіваюся, що вже найближчим часом дискримінація підприємств ГМК буде усунена і забезпечення всіх без винятку вантажовідправників піввагонами ЦТЛ буде на рівні не менше 35% від їх загального навантаження. Закликаємо всіх інших вантажовідправників долучатися до нашої ініціативи, по-іншому ми не зможемо змусити УЗ навести порядок у розподілі піввагонів, – констатував Каленков.

Як повідомлялося раніше, Укрметалургпром і Федерації металургів України звернулися до прем’єр-міністра країни Володимира Гройсмана з проханням сприяти усуненню преференцій для певних компаній з боку Укрзалізниці при розподілі вагонів і будь-яких зловживань, пов’язаних з цим питанням.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх