PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

ЗМІ: Київпідземшляхбуд замінив ділянку колектора у центрі Києва раніше терміну

Компанія Київпідземшляхбуд продемонструвала приклад відповідального підходу до реалізації інфраструктурних проектів, замінивши ділянку колектора у центрі Києва раніше терміну і давши на нього столітню гарантію.

Київ

Таку думку опубліковано на сайті Комсомольская правда в Украине.

При цьому в матеріалі згадується, в якому жахливому стані знаходиться столичний колектор – ще у 2005 році він був визнаний аварійним. Хоча у 1994 році почалася реконструкція, але вона досі не завершилася. Про загрозу обвалення бетонних плит на початку бульвару Лесі Українки міській владі повідомили діггери.

– Оперативно був оголошений тендер на роботи з ремонту, який виграла компанія Київпідземшляхбуд. Після обстеження пошкоджень фахівці вирішили будувати новий відрізок колектора довжиною понад 100 метрів в обхід аварійної ділянки. Для цього з березня 2017 року довелося у даному місці обмежити проїзд наземного транспорту. Дивовижно, але роботи вдалося провести без відключення небезпечної ділянки, ще й не зачепивши комунікації ТРЦ Gulliver, бізнес-центру Парус, НСК Олімпійський і Палацу спорту, які знаходяться поруч, – йдеться у матеріалі.

Причому, як сказано в статті, обмежити рух у самому центрі міста вдалося так, що в цьому місці майже не утворювалися затори. До того ж роботи фахівці Київпідземшляхбуду завершили раніше терміну.

– Фахівці вже відзначили високу якість ремонтних робіт, при тому, що було проведено не латання старих труб, а прокладка нових. Це приклад роботи відповідальної компанії, яка, до речі, дала гарантію 100 років на нову ділянку дощового колектора. Якщо дають таку гарантію, то, значить, впевнені в якості робіт на всі 100%. Небагато компаній в країні здатні на таке, і те, що вони, нарешті, почали з’являтися і братися за реалізацію серйозних інфраструктурних проектів – це вже привід для оптимізму, – продовжує експерт.

У матеріалі також наводиться невтішна статистика по об’єктах незавершеного будівництва у столиці, таким як міст на Троєщину і Льодовий стадіон.

ДивітьсяРозбиті вщент дороги. На Миколаївщині люди борються з вантажівками

– В останні кілька років у будівельній сфері, на жаль, стало нормою затримувати здачу об’єкта на кілька місяців, а то й років. Мовляв, важка ситуація в країні, тому здамо, наприклад, дитячий садок не до 1 вересня, а до 1 лютого. На цьому тлі особливо цінуються компанії, які не скаржаться у ЗМІ, як їм важко, як їм всі і все заважають, а просто виконують свою роботу. І, як у випадку Київпідземшляхбуду з дощовим колектором, закінчують об’єкт навіть раніше терміну, – підкреслюється у статті.

До слова, в Україні хочуть звузити автодороги. Смуги руху в містах передбачені на рівні 3,0 м, житлових вулиць та проїздів – 2,75 м, магістральних доріг у великих містах – 3,5 м.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх